X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דנונה
▪  ▪  ▪

החיוך של דנונה
דנונה העולמית מוסיפה חיוך ללוגו.
הלוגו המחוייך תואם את המיתוג הישראלי לפיו "הכל מתחיל מבפנים".
דנונה העולמית מרעננת את הלוגו המסורתי שלה ומוסיפה לו חיוך. החיוך הינה הבחירה הטבעית עבור לוגו דנונה משני טעמים מרכזיים: האחד, החיוך הינו סימן בינלאומי להרגשה טובה, הוא חוצה מדינות, יבשות ודתות, השני, מותג דנונה בנוי על מוצרים בריאים שגורמים להרגשה טובה, החיוך- משקף את ההרגשה הטובה שמתחילה מבפנים.
עד היום הלוגו של דנונה שיקף בריאות ואיכות. צבעי הלוגו משקפים מחלבה באמצעות הצבע הלבן, בריאות באמצעות הצבע הכחול, וטעם באמצעות הצבע האדום. דנונה העולמית החלה בימים אלה בתהליך ותוך כ-6 חודשים שינוי הלוגו יושלם ב-32 מדינות ברחבי העולם.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום: "אנו במחלבה גאים להיות חלק מהמהלך של הוספת החיוך ללוגו דנונה העולמית. בבסיס המהלך עומד החזון של איחוד המסרים של המותג דנונה לגישה הוליסטית שלמה של אורח חיים בריא. המסר שלנו בישראל: "הכל מתחיל מבפנים"- אורח חיים בריא וההרגשה טובה, באים לידי ביטוי חיצוני בחיוך, והיום הדבר יבוא לידי ביטוי גם בלוגו".
שילוני הוסיפה כי, הוספת אלמנט החיוך ללוגו דנונה הינה חלק מהתובנה שמותגים גדולים מבודלים אחד מהשני בתפיסת העולם שהם מיצגים. דנונה במהלך זה מאפשרת לצרכן להתחבר לאני מאמין של המותג ולהעצים את חווית המפגש בין הצרכן למותג מהפאן הרגשי והאנושי.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  02/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il