X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בצפר
▪  ▪  ▪


"הבצפר" וחברת המדיה "לעומק התודעה" מעלים קמפיין התנדבותי למלחמה באיידס
הקונספט הפרסומי: הצגת משמעויות המחלה תוך שימוש בהומור שחור.
"הבצפר", בית הספר הגבוה של חברות הפרסום וחברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" משתפים פעולה לקראת יום האיידס הבינלאומי שיחול בראשון לדצמבר. בקמפיין משותף שמעלות החברות בחדרי שרותים של מועדוני לילה ובארים נבחר קונספט פרסומי המציג בהומור שחור את "יתרונות" מחלת האיידס לדוגמא: להתחיל את הבוקר עם קוקטייל", "לחיות כאילו אין מחר", "להשאר במיטה כל היום" ,"הפחת משקל מיד, שאל אותי כיצד", "לצאת לפנסיה בגיל 30", וכולם חתומים בסלוגן "איידס, מחלה סוף".
און גולדשטיין מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "אנו רואים זאת כמטרה נעלה להעלות את מודעות הצעירים למחלת האיידס. מזה כשנה אנו פונים לקהל הצעירים וחוקרים את הרגליו בסביבת המדיה ובכלל. במהלך השנה שחלפה גילינו כי בין היתר הפרסום במדיה שלנו משפיע רגע לפני קבלת החלטות אימפולסיביות כמו קנית משקה, אמצעי מניעה ואף ביצוע פעילות מינית. לכן גם החלטנו לקראת יום האיידס, לתרום יד ביד עם "הבצפר", שטחים במדיה".
ורד בטש סמנכ"ל שיווק של הבצפר: "הבחירה במסר הותאמה למדיה. כאמור שירותים של מועדונים, מקום שמקבל לאחרונה לא מעט כותרות לגבי ייעודו המקורי. בחרנו בנושא האיידס כי על פניו המחלה המאוד רלוונטית קצת ירדה מסדר היום הציבורי. הקמפיין מוגש כחומר למחשבה ולא בכדי דווקא בחדרי השירותים, ששם ניתן לדבר אל ליבו של קהל היעד המאד ממוקד".
היוזמה היא יוזמה משותפת של "הבצפר" של חברות הפרסום, וחברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" אשר תרמה את המדיה לחודש ימים. במקביל נעשים מאמצים לרתום מדיות נוספות להעלאת הקמפיין.
"לעומק התודעה" הינה חברת מדיה המתמחה בצעירים בגילאי 30-18, החברה הינה חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדוני לילה, בארים ופאבים בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה את החשיפה הרחבה ביותר שקיימת כיום לקהל זה כ-500,000 בליינים.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.

תאריך:  07/11/2004   |   עודכן:  07/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ריקי דסקל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בר תקשורת
דוד ברק - לשכת הדוברות עיריית בת-ים
בטקס חנוכת המעבדה שהתקיימה ביום ה' הפתיע מנכ"ל חברת פלאפון, יעקב גלברד, והודיע כי יתרום גם חדר אודיו וצילום לבית הספר
דוד ברק, לשכת הדוברות עיריית בת-ים
מנחי ערוץ ישראל פלוס בשפה הרוסית התארחו ב"היכל התרבות" בבת-ים
דנית קלדרון, יחסי ציבור
הודעה מטעם דורן תקשורת
יחסי ציבור
- הודעה מטעם פיצה האט ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il