בריטה משקיעה כחצי מיליון שקל בקמפיין מכירתי תחת הסיסמא " בישול איכותי מתחיל עם בריטה..." הקמפיין מלווה את מהלך חברת "בריטה" להבלטת היתרונות הגלומים בבישול עם מי בריטה מסוננים.
"בריטה" המתמחה בפתרונות מים מסוננים, משקיעה כחצי מיליון שקל בקמפיין מכירתי תחת הקונספט "בישול איכותי מתחיל עם בריטה" שמטרתו להדגיש את היתרונות הגלומים בבישול עם מי בריטה מסוננים.
במסגרת הקמפיין יתוקשר מבצע אשר במסגרתו יקבל כל הרוכש שלישיית פילטרים בריטה, פסטה ברילה מתנה!
הקמפיין באמצעות משרד פרסום "זרמון גולדמן" שעולה מחר (יום ב') יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים. בנוסף יופיע הקמפיין גם בערוצי הטלוויזיה הרלוונטים במגזר הרוסי.
גלית שוסהיים מנהלת השיווק ב"בריטה" מסרה כי:" כחלק מאסטרטגיית הפרסום למותג שמה החברה דגש על יתרונות השימוש במי בריטה מסוננים. בקמפיין זה מושם דגש על בישול במי בריטה מסוננים המביא לתוצאות איכותיות וטעימות יותר".
לדבריה: "שיתוף הפעולה של בריטה עם המותג "ברילה", משקף באופן טבעי את הקונספט הבישול האיכותי ומאפשר לצרכן להתנסות וליישם".
עוד הוסיפה שוסהיים כי הקמפיין מדגיש את אטרקטיביות המבצע במסגרתו מקבל הצרכן במתנה אריזת פסטה של 500 גרם.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאיטיב - תומר אברמוביץ
ארט דיירקטור - אמראל שושני
קופי - אליעד (דידי) פרידמן
מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה - רן נתנזון
מפיקה - רעות פלג
פלנרית - קרן רז
סופרוויזרית - דפנה עגן
תקציבאית - סוניה אייזנברג
חברת הפקה - פרימוס