X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
▪  ▪  ▪

מסע פרסום חדש למאלטי בבקבוק משפחתי
בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
מבשלות בירה ישראל משיקה בימים אלה, מסע פרסום חדש לבירה השחורה "מאלטי" ו"דיאט מאלטי" לרגל תחילת שיווקם בבקבוק משפחתי היחיד עם רכיבים טבעיים בלבד.
מסע הפרסום, באמצעות משרד הפרסום "פובליסיס אריאלי", כולל שילוט חוצות, פרסום בעיתונים, הפצת דיוור ישיר לבתים וסרט פרסומת בטלוויזיה באורך של 35 שניות, שבמרכזו המסר: "מאלטי בבקבוק משפחתי - היחיד עם רכיבים טבעיים בלבד".
סרט הפרסומת באווירת סרט טבע, מציג משפחה ישראלית, במהלך מסע קניות רגיל בסופרמרקט, כאשר חוקר טבע תחת הסוואה, מלווה אותם ללא ידיעתם ומפרש כל צעד שלהם עד לקניית "מאלטי" והבאתו הביתה.
מנהל שיווק מבשלות בירה ישראל, אמיר יפרח:" מאלטי בבקבוק משפחתי, הינו מהפכני וראשון מסוגו בהיבט של רכיביו הטבעיים. הוא שומר על כל המרכיבים הבריאותיים שלו, ללא תוספת של חומרים משמרים. לכן, החיבור לכאורה לסרט טבע נראה לנו מאוד הולם על מנת להעביר את המסר של "טבעי" המאפיין את המשקה".
בתמונה:
אלון נוימן משחק את תפקיד חוקר הטבע בסרט הפרסומת. אלון, שחקן טלוויזיה, קולנוע ותיאטרון וממייסדי "מיומנה". בין היתר הוא שיחק בתוכניות טלוויזיה "של מי השורה הזו" ו"אהבה מדרגה ראשונה", בסרטים כגון "אושר ללא גבול" ובהצגות שונות כגון "אשכבה".
קרדיטים:
חברת הפקה: OG (אוג)
במאי: ליאור הרלב
מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
תסריט: קריאטיב אריאלי
מנהלת לקוחות: מיכל צרפתי-אפרתי
תקציבאית בכירה: נעה פלציג
סמנכ"ל תכנון אסטרטגיה: עטרה ביאלר
פלנינג: אלעד הרמל
מנהל שיווק: אמיר יפרח
מנהלת מותג: אורית מועלם
תכנון וקניית מדיה - Media One
משרד גרפיקה: גרפיק דיזיין

תאריך:  07/11/2004   |   עודכן:  07/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדס אלתר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נסטלה-פורינה
יפעת גדות
בניגוד לחודשים קודמים ניתן לראות כי השוק הביתי נפגע בצורה חריפה יותר מאשר השוק הארגוני; הווירוס הנפוץ ביותר באוקטובר הינו HLLW.Gaogot, עם 4.72 אחוז נדבקים
יוספה ברק, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מרכז אתני "ענבל"
כרמית להב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בריטה
ליבי בירנבוים, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עלית-אנרג'י
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il