X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ 24
▪  ▪  ▪

לראשונה: שיתוף פעולה ייחודי בין חברת פיליפס וערוץ 24
שידור ישיר בערוץ של גמר תחרות התספורות X-press yourself
היקף הפרוייקט: כ-2 מיליון ש"ח
לראשונה, פותחות חברת פיליפס וערוץ מוסיקה 24, ערוץ המוסיקה הישראלית, בשיתוף פעולה שיווקי ייחודי. ביום שני, 22.11.2004, יעביר הערוץ, בשידור ישיר בשעה 21:00, ממועדון האומן 17 בירושלים את אירוע הגמר של תחרות התספורות X-press yourself .
שיתוף הפעולה הינו חלק מפרויקט X-press yourself במסגרתו הזמינו חברת פיליפס וחברת אלקטרה סחר גברים לעצב את שערם בכל סגנון, יצירתי ככל האפשר - העיקר שיהיה מקורי. התחרות נערכת לרגל השקתה בישראל של סדרת מכונות תספורת לעיצוב השיער ומעצבי זקן ממשפחת מוצרי Philishave.
היקף ההשקעה בפרויקט X-press yourself הנו כ-2 מיליון ש"ח. הפרוייקט כולל שידור אירוע הגמר של התחרות, סדרת פרומואים שיקדמו את שידור הגמר בחסות Philishave, שישולבו ברצועות השידור של הערוץ, מודעות בעיתונות, הפקת קטלוג אופנתי והקמת אתר אינטרנט מיוחד לתחרות) www.x-pressyourself.co.il( , שהוקם ומנוהל ע"י "ארק אינטראקטיב".
שתוף פעולה זה הינו חלק מסדרת שתפ"ים של ערוץ מוסיקה 24 עם גופים מסחריים שונים ביניהם קוקה קולה וכפר המוסיקה בניצנים ממנו שידר הערוץ מדי יום, שידור מופע הרחוב הייחודי של "משינה" בשיתוף עם פריגת וכן שת"פ ענף של תוכן שיווקי עם חברת פלאפון ומותג הצעירים Esc. גופים אלה ועוד רואים במוסיקה 24 פלטפורמה שיווקית ייחודית לפנייה ישירה לקהלי יעד צעירים.
לדברי עמרי לוין, מנכ"ל חברת פיליפס: "לחברת פיליפס יש ניסיון רב שנים בעולם ובישראל בתחום הגילוח לגברים. הפרוייקט נועד להעביר את המסר של פיליפס בנושא Personal Expression, ומזמין את הצרכן הישראלי להיות מקורי, יצירתי ולהתפרע בעיצוב מראהו, זאת בהתאם לטעמו האישי".
לדברי נירית מיטל, מרקום בחברת אלקטרה סחר: "סידרת מוצרי הגילוח והתספורת של PhiliShave מיועדת לקהל יעד צעיר, נועז המחפש דרכים מקוריות לבטא את אישיותו. חיפשנו ערוצי שיווק שיפנו ישירות לקהל יעד זה ולכן החלטנו על קונספט שיווקי של תחרות ומסיבת ענק. את המהלך מלווה קמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, שכולל בין השאר מודעות בעיתונות, הפצת קטלוג תספורות אופנתיות, פעילות בתחום התוכן השיווקי הכוללת הפקת קליפ שהופץ באינטרנט והפעלת השת"פ עם ערוץ 24 באמצעות חברת ארטקום".
מסיבת הענק במועדון האומן 17 הינה אירוע השיא של תחרות תספורות שנמשכה כחודשיים. באירוע, בסגנון מופע רחוב, ישתתפו מיכל אמדורסקי, הזמרת סיוון מלהקת ת.א.ק.ט, MC שירי ואמני ראפ נוספים, רקדני ברייקדנס, להטוטני אופני BMX, תיערך תצוגת אופנה של עיצוב שיער פראי ועוד. כמו כן, יכלול האירוע את טקס בחירת הזוכים בתחרות בהנחייתו של עומר ברנע. בין המשתתפים יוגרלו מגוון ממוצרי סדרת PhiliShave, והפרס הראשון -חופשה זוגית באמסטרדם.

תאריך:  14/11/2004   |   עודכן:  14/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סטודיו C
הדס אלתר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם תנובה
ביבי תקשורת ויחסי ציבור
- הודעה מטעם נתיבי איילון
הסדנא לציור חופשי
יותר מ 15 שעות של ציור שיחלו ביום שישי 19 בנובמבר ויסתיימו בשעות אחר הצהרים ב 20 בנובמבר על שפת המצוק במצפה רמון
דוד ברק - לשכת הדוברות עיריית בת-ים
התכנית מופעלת ב-11 ישובים בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il