חצי חשבון יוצאת בקמפיין ראשון בהיקף כספי כולל של מיליון דולר חברת חצי חשבון, המתמחה בהפחתת הוצאות התקשורת לבתי אב ועסקים, יוצאת בקמפיין השקה בהיקף כולל של מליון דולר. בשלב ראשון יצא הקמפיין על גבי מודעות בעיתונים בהיקף מדווח של 350,000$ תחת הכותרת: "מדבר בסלולרי בלי חשבון? או שאתה סותם את הפה או שאתה מתקשר לחצי חשבון", את המודעה חותמת הסיסמא: "חצי חשבון - היחיד שמחזיר לך כסף". הקמפיין, עולה באמצעות משרד הפרסום 'שמעוני פינקלשטיין FCB'.
במודעות נראים אנשים אשר על פיהם סרט הדבקה כנושאי המסר המעלה שתי חלופות לחסכון בהוצאות התקשורת: בקרה עצמאית או עזרה חיצונית. לדברי ירון כסלו, מנכ"ל חברת חצי חשבון, הקמפיין מדגיש את הצורך של רבים בשירות של חצי חשבון, המסייעת לחסוך בכל הוצאות התקשורת. "הקמפיין הוא חלק מתהליך המיצוב של החברה, כחברה היחידה בארץ שמטרתה לחסוך כסף לציבור מבלי לשנות את הרגלי הצריכה.
רשימת קרדיטים:
מנהל תיק לקוחות: דודי שמעוני
אסטרטגיה קריאטיבית: אורי ששון
ארטדיירקטור: רונית סלומון
תקציבאית: טלי גדי
מפיקת משרד: גליה טלנר
מנהל סטודיו: אילן ברנט
צילום: עדי אורני
חברת 'חצי חשבון' הינה החברה היחידה בישראל שמבצעת פעולות חיסכון ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים, במטרה לחסוך באופן משמעותי ולאורך זמן, בהוצאות התקשורת שלהם: בטלפון סלולרי, באינטרנט, בתקשורת בינלאומית, בתקשורת קווית וטלוויזיה רב ערוצית.
חצי חשבון, פיתחה כלים כלכליים המנתחים את פרופיל השימוש של כל לקוח ועל פי התוצאות מתאימה לו תכנית אשר תשיג עבורו חיסכון מירבי. השירות שמציעה החברה, מאפשר לבתי אב ועסקים להגיע לחסכון משמעותי בהוצאות התקשורת לאורך זמן ומבלי לשנות את דפוסי הצריכה הקיימים. העמלה שגובה החברה מלקחותיה הינו חלק יחסי מהחיסכון שמושג בפועל, במידה ולא מושג חיסכון החברה אינה גובה עמלה כלל.
לפרטים נוספים: 1-700-55-55-56 או באתר האינטרנט:
www.hatzi-heshbon.co.il