X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סולגוד
▪  ▪  ▪

במסגרת ביקור גומלין של משלחת בכירים מתעשיית
ההיי-טק הסינית בתערוכת טלקום 2004:
הכריזה יו"ר תאגיד התקשורת הסיני HUAWEI על הקמת מרכז מו"פ בישראל בהשקעה של 2 מיליון דולר.
מרכז המו"פ, שיוקם על-ידי ענק התקשורת הסיני המיוצג בישראל על ידי קבוצת סולגוד תקשורת, ימוקם באזור המרכז ויכלול כ-15 נציגים מטעם מחלקת המו"פ של התאגיד.
במסגרת ביקור גומלין של משלחת בכירים מתעשיית ההיי טק הסינית בתערוכת טלקום 2004 הכריזה יאפנג סאן Yafang Sun, יו"ר HUAWEI וואווי העולמית, על הקמת מרכז מחקר ופיתוח בישראל בהשקעה של 2 מיליון דולר. מרכז המו"פ, שיוקם על ידי ענק התקשורת הסיני המיוצג בלעדית בישראל על ידי קבוצת סולגוד תקשורת, ימוקם באזור המרכז ויכלול כ-15 נציגים מטעם מחלקת המו"פ של התאגיד.
סגן רה"מ ושר התקשורת והתמ"ת, מר אהוד אולמרט, אשר אירח את המשלחת בישראל, נפגש יחד עם המשלחת הסינית ונציגים בכירים מתעשיית ההיי-טק והתקשורת הישראלית, לצורך בחינת שיתופי פעולה בתחום ציוד תשתית לרשתות תקשורת בטכנולוגיות, המותאמות למפעילים הסלולריים המקומיים. במסגרת בדיקות אלו קיים סגן רה"מ ושר התקשורת והתמ"ת, מר אהוד אולמרט, ביקור בסין ביוני 2004, בראש משלחת אנשי עסקים מישראל.
יאפנג סאן Yafang Sun, יו"ר HUAWEI וואווי העולמית, מסרה כי ב HUAWEI וואווי העריכו את הפוטנציאל הרב הגלום בשוק התקשורת הישראלי בכל הקשור בידע הטכנולוגי הרב כמו גם ביכולות הפיתוח האדירות. לפיכך, התקבלה ההחלטה האסטרטגית על הקמת מרכז מחקר ופיתוח גם בישראל. לדבריה של סאן Sun וואווי HUAWEI, אשר עיקר מאמציה מופנים כיום לזיהוי הצרכים המקומיים, מסתייעת בקשרים הענפים של קבוצת סולגוד תקשורת בצמצום פערי הידע הטכנולוגיים הקיימים כיום בתחומי תקשורת מסויימים.
"אנו מאמינים כי הנוכחות בישראל תאפשר לנו להכיר טוב יותר את הצרכים המיוחדים של שוק התקשורת המקומי, ותתרום להידוק הקשרים העסקיים עם תעשיית התקשורת בסין", הדגישה סאן.
במהלך הביקור, שנמשך כשבועיים, נפגשו חברי המשלחת הסינית ובכירי הנהלת קבוצת סולגוד תקשורת עם חברות סטארט אפ מקומיות, חברות טכנולוגיה מתקדמות ואנשים מתחומי האקדמיה בתחום.
אודות קבוצת סולגוד תקשורת
קבוצת סולגוד תקשורת הינה יבואנית ומשווקת של טלפונים סלולריים, נייחים ומוצרי צריכה בתחום התקשורת. הקבוצה, שנוסדה בשנת 1999, נחשבת כיום לאחת משלושת החברות המובילות בתחום, עם מכירות של למעלה מ-750 אלף מכשירים סלולריים.
בשנת 1999 זכתה הקבוצה בנציגות בלעדית בישראל של SK הקוריאנית, מפעילת שירותי סלולר, יצרנית של טלפונים סלולריים ומפתחת פלטפורמות שירותי ערך מוסף מתקדמות בטכנולוגית CDMA לדורותיו השונים (1X, (EVDO, הפועלת ברשת פלאפון. (www.s-k.co.il). כמו כן, סולגוד תקשורת הנה המשווקת הבלעדית של מכשירים סלולריים לרשת GPRS /GSM מתוצרת ענק האלקטרוניקה הבידורית העולמי - פיליפס. בנוסף, מחזיקה הקבוצה בזיכיון של החברות HTC ו-CDL לייבוא ושיווק של טלפונים סלולריים הפועלים על גבי מערכות הפעלה של מיקרוסופט, ומשווקת כיום את מכשיר ה- I-mate המתקדם ברשתות ה-GSM. (www.imate.co.il)
ביוני 2004 קיבלה הקבוצה את הנציגות הבלעדית בישראל של התאגיד הסיני הבינלאומי וואווי, המוביל בתחום תשתיות התקשורת. במסגרת הנציגות מספקת סלוגוד תקשורת ציוד תשתית סלולרי עבור מפעילות הסלולר בישראל, ציוד תשתית תקשורת ומוצרי קצה לרשת קווית, ציוד תשתיות תקשורת אופטית, מוצרי תוכנה לשירותי ערך מוסף ומוצרי תשתית וציוד קצה המיועדים להעברת תקשורת נתונים קווית ואלחוטית כאחד.
בתחילת 2004 הודיעה קבוצת סולגוד תקשורת על השלמת רכישת השליטה המלאה בחברת גלקסי תקשורת המתמחה ביבוא, שיווק, מכירות ומתן שירותים למוצרי תקשורת ואלקטרוניקה של מותגים בינלאומיים וביניהם: טלפונים, מערכות DECT של המותגים פיליפס ויונדאי, מוצרי טלפוניה אלחוטיים שונים, מרכזיות וחייגנים, אזניות אלחוטיות ודיבוריות לרכב של המותג JABRA, מכשירי קשר, קופות רושמות ועוד.
הקבוצה, שבראשה מכהן כמנכ"ל אורן זילברשץ, ממקימי הנציגות הראשונה בישראל של טלפונים הסלולריים, מונה כ-150 עובדים.
הודעה זו וכן מידע נוסף על החברה ניתן למצוא באתר החברה באינטרנט: www.solgoodcom.com
אודות וואווי
תאגיד הענק הסיני, שנוסד בשנת 1988, מפתח, מייצר ומשווק ציוד תקשורת ומספק פתרונות רשת בתחומים: תקשורת סלולרית, קווית, אופטית והעברת נתונים.
וואווי, המבססת את מעמדה כאחד מהספקים הגלובליים המובילים בעולם, בעלת מחזור מכירות של כ-4 מיליארד דולר ( גידול של 42% בשנת 2003 בהשוואה לשנה המקבילה אשתקד), מתוכם כ-1 מיליארד דולר מכירות בשווקים בינלאומיים.
עיקר תחומי הפעילות של התאגיד מתרכזים ב- UMTS for 3G, CDMA2000, NGN (Next Generation Network), xDSL מתוך שאיפה מתמדת להמשיך ולהוביל גלובלית בתחומים אלה. המוצרים מבוססים על צ'יפים שמתוכננים ומיוצרים עצמאית על-ידי וואווי יתרון המאפשר לספק פתרונות כוללים end-to-end.
בתחום המו"פ משקיעה וואווי למעלה מ-10% מהמחזור באמצעות 10,000 עובדים (46% מכלל עובדי החברה). וואווי, המאמינה בשיתופי פעולה עם חברות מובילות, חתמה כבר על הסכמים עם שחקנים מובילים בתעשייה כגון: Texas Instruments, Motorola, Microsoft, Intel, Sun Microsystems. כמו כן הקימה מרכזי מחקר ברחבי העולם באוניברסיטאות מובילות.
וואווי, המאמינה בפתוח ושיווק מוצרים ופתרונות “Advanced yet affordable!” יישמה בהצלחה פרוייקטים גדולים בלמעלה מ-40 מדינות וביניהן: גרמניה, צרפת, אנגליה, ספרד, רוסיה, ברזיל, תאילנד וסינגפור.
התאגיד, אשר הקים משרדים ב-32 מדינות בעולם המחולקים ל- 8 אזורים עצמאיים. התאגיד צרף את מדינת ישראל לאזור מרכז-מזרח אירופה. זאת ועוד, התאגיד הקים מערך להדרכה, תמיכה ושרות לקוחות ברחבי העולם.

תאריך:  16/11/2004   |   עודכן:  16/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il