חברת דיפלומט תחל בשיווק CLARINS MEN מוצרי טיפוח לגבר של קלרינס.
חברת דיפלומט, משווקת מותג הקוסמטיקה היוקרתי - קלרינס, נכנסת לתחום קטגורית הטיפוח לגברים עם המותג CLARINS MEN ששיווקו בישראל יחל השבוע.
חברת קלרינס היא חברת הטיפוח המובילה באירופה, עם מחזור מכירות של כמיליארד דולר.
לפני כשנתיים, הושקה סידרת CLARINS MEN, סידרת טיפוח אפקטיבית לגבר. שלא כמו מתחרותיה, לא ביססה קלרינס את פיתוח מוצרי הסדרה החדשה על הידע הקודם שלה מתחום הנשים, אלא על מחקריה בקרב גברים.
המוצרים האיכותיים, מחירם התחרותי, הובילו להצלחת ענק באירופה, CLARINS MEN מדורגת במקום ה-2 באירופה. ב-2003 בלבד נמכרו בעולם 2 מיליון יחידות ממוצרי הסדרה. זהו המותג בעל שיעור החדירה הגבוה ביותר בקטגוריה, ב-2002 היווה 16.2% מסך המכירות באירופה ותוך שנה צמח ל-32.7% כשהוא כובש בעיקר נתח שוק מהמתחרה ביוטרם.
כמו כל מוצרי קלרינס CLARINS MEN ישווק בלעדית ברשת סופר-פארם.
חברת דיפלומט היא אחת משלוש מחברות ההפצה הגדולות ביותר, המשרתת את חברות פרוקטר אנד גמבל, מעברות, פרופ ויוניליבר קוסמיקה בישראל.
לאחרונה, חנכה החברה מרכז לוגיסטי המשתרע על פני 14,000 מ"ר בקרית שדה התעופה, בהשקעה של כ-13 מיליון דולר.