X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שלושת האופים
▪  ▪  ▪

"שלושת האופים" של Neto משיקה מוצרי פיצה "לייט" הכוללות: פיצות משפחתיות ואישיות מופחתות קלוריות ומופחתות שומן
היקף ההשקעה בהחדרה עומד על כ-1 מיליון שקל.
"שלושת האופים" של Neto משיקה בימים אלה סדרת פיצות קפואות,משפחתיות ואישיות "לייט"-מופחתות שומן ומופחתת קלוריות. פיתוח סדרת הפיצות לייט ארך כשנה והושקעו בו למעלה ממיליון שקל.
מדובר במהפך בקטגוריית הפיצות הקפואות - לראשונה בתחום זה מוצע לצרכנים אלטרנטיבה מופחתת קלוריות ושומן, ללא כולסטרול ומועשרת בסיבים תזונתיים. זאת כחלק ממדיניות Neto לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי וכן להוביל מהלכים בהתאמה למגמות השולטות בתחום המזון בעולם.
לרגל השקת הפיצות ערכה חברת Neto סקר באמצעות חברת מותגים בקרב 500 נשאלים ממנו עולה כי מוצרי הפיצות נתפסים בעיני חלק מהציבור כמוצרים עתירי קלוריות ושומן. כמו כן עלה במחקר כי 70% מהאוכלוסייה אוכלים פיצות ו-50% שותים בזמן אכילת הפיצה משקה דיאטטי או מים.
כמענה על החסמים שנמצאו בקרב חלק מהצרכנים בצריכת פיצות, מציעה כעת "שלושת האופים" לצרכן הישראלי אלטרנטיבה של סדרת פיצות "לייט". פיצה לייט של שלושת האופים מכילה שליש מכמות השומן בפיצה רגילה וללא שומן רווי וכולסטרול. כמו כן, בפיצה לייט שליש פחות מכמות הקלוריות מפיצה רגילה והפיצה מועשרת בסיבים תזונתיים. כל זאת תוך שמירת הטעם והאיכות של הפיצה למרות ההפחתה המשמעותית בקלוריות ובשומן.
עוד עלה מנתוני הסקר כי: 80% מהצרכנים אוכלים 1-2 משולשים בארוחה, 70% ציינו שהתוספת האהובה עליהם ביותר בפיצה היא זיתים ירוקים ו-73% אוכלים פיצה במטבח או בסלון.
לדברי רון סגל מנהל השיווק של חברת Neto: "שוק הפיצות הקפואות נהנה משיעורי גידול מרשימים בשנים האחרונות ועדיין בעל פוטנציאל חדירה גבוה ולא ממומש. סדרת המוצרים החדשה תחזק את תחום הפיצות הקפואות ככלל ואת המותג שלושת האופים בפרט כמוביל בחדשנות ובאיכות המוצרים".
על-פי נתוני נילסן של יוני שנת 2004 היקף שוק הפיצות הקפואות מוערך בכ-120 מיליון ₪ ונמצא בשיעורי גידול שנתיים של כ-14%, השוק מוערך בכ-4,600 טון.
סדרת הפיצות החדשה כוללות בשלב הראשון: פיצה משפחתיות 500 גר' ופיצה אישית 800 גר'. אריזות הפיצות עוצבו בקו ייחודי המדגיש את יתרונות המוצר.
מחירי הפיצות המשפחתיות כ-19 שקל ל-500 גר'.
Neto"" מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "דלידג", "ויליגר", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מגי'ק" ועוד.

תאריך:  21/11/2004   |   עודכן:  21/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il