X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רכבת ישראל
▪  ▪  ▪

בחודש נובמבר נסעו ברכבת כ-2.2 מיליון נוסעים,
גידול של 20.5% לעומת נובמבר אשתקד
מתחילת השנה נסעו ברכבת כ-20.6 מיליון נוסעים.
מנכ"ל רכבת ישראל, יוסי מור "החודש נפתח בהצלחה 'נתבג אקספרס' הקו המהיר לנתב"ג, מספר הנוסעים בקו עומד על כ-3,000 נוסעים ביום. בימים אלו אנו עובדים במלוא המרץ על הקו לירושלים, אשר מתוכנן להפתח באפריל 2005, וכן התחלנו בעבודות להקמת רציף בגן החיות התנכ"י, בירושלים".
מספר הנוסעים ברכבת ישראל בחודש נובמבר 2004 עומד על כ-2.2 מיליון נוסעים, גידול של 20.5% לעומת חודש נובמבר אשתקד. מתחילת השנה נסעו ברכבת ישראל כ-20.6 מיליון נוסעים, גידול של כ-15.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מנתוני מספר הנוסעים עולה כי בקו ת"א-חיפה נרשם גידול של 11% לעומת חודש נובמבר אשתקד, ומס' הנוסעים בו עומד על 467 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו 4.6 מיליון נוסעים. בקו תל-אביב - ראש-העין - כפר-סבא נרשם גידול של 43% לעומת חודש נובמבר אשתקד, ומס' הנוסעים בו עומד על 177 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו 1.5 מיליון נוסעים. בקו חיפה-נהריה נרשם גידול של 23% לעומת חודש נובמבר 2003, ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 173 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו זה כ-1.7 מיליון נוסעים.
עוד עולה מהנתונים בקו ראשונים נרשם גידול של 63% לעומת חודש נובמבר 2003, ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 66 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו זה כ-555 אלף נוסעים. בקו תל-אביב - רמלה - בית שמש נרשם גידול של 44% לעומת חודש נובמבר 2003 ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 52 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו זה כ-476 אלף נוסעים.
מנכ"ל רכבת ישראל, יוסי מור "החודש נפתח בהצלחה 'נתבג אקספרס' הקו המהיר לנתב"ג, מספר הנוסעים בקו עומד על כ-3,000 נוסעים ביום. פתיחתו מהווה נקודת ציון חשובה עבור רכבת ישראל והוכחה לצמיחתה והתפתחותה. קו זה מהווה נדבך נוסף בפיתוח התחבורה המסילתית במדינת ישראל ופריצת דרך ביכולת ההסעה ההמונית אל שדה התעופה ממקומות שונים במדינת ישראל, תוך חיסכון בזמן ובעלויות. עם פתיחת קו זה מצטרפת רכבת ישראל אל שאר מדינות העולם, בהן קיימת תחבורה רכבתית בין המטרופולין לבין שדה התעופה".
מור הוסיף "בימים אלו אנו עובדים במלוא המרץ על הקו לירושלים, אשר מתוכנן להפתח באפריל 2005, במטרה לחבר את ירושלים למרכז. עבודות התשתית עומדות לקראת סיום בכל קטעי הקו. בתחנת מלחה, עבודות התשתית, המים, החשמל והתקשורת הסתיימו ועבודות ברציפים ובאולם התחנה לקראת סיום. כמו-כן החלו העבודות להקמת רציף בגן החיות התנכ"י ועבודות הנחת המסילה והתקנת איתות ותקשורת נמצאות בעיצומן".

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il