רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בקמפיין פרסום חגיגי לחנוכה בכיכובה של השחקנית לי ניסן שזכתה בתואר כוכבת דיסני ברשת "המשביר החדש לצרכן" - תקציב הקמפיין כ-1.5 מיליון שקל. רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת בקמפיין פרסום חגיגי לחג החנוכה בכיכובה של השחקנית לין ניסן שזכתה לפני כחצי שנה בתואר הכוכבת של דיסני ברשת "המשביר החדש לצרכן" - תקציב הקמפיין כ-1.5 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום שצולם בפינת דיסני ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציג את המבצע האטרקטיבי של רשת "המשביר החדש לצרכן" שיתקיים במהלך חג החנוכה - כל הקונה ב-49 שקל ומעלה במחלקת הילדים בסניפי "המשביר החדש לצרכן" מקבל כרטיס גירוד בסגנון "כל כרטיס זוכה" בין הפרסים שיוגרלו: אלפי כרטיסי כניסה חינם לסרט החדש של וולט דיסני "משפחת סופר על", הנחות לקניון במחלקות שבסניפים, מגוון מתנות ועוד.
בקמפיין לין לבושה בבגדי דיסני המשווקים ב"משביר החדש לצרכן" מסתובבת במחלקת דיסני שלפתע עולה מסך עליו משודר הסרט החדש של דיסני ופיקסאר "משפחת סופר על". לין מגרדת כרטיס וזוכה במגוון פרסים מתנת "המשביר החדש לצרכן".
מר דורון פרנקנשטיין, סמנכ"ל סחר, עסקים ושיווק ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציין שמאז פתיחת פינות דיסני בסניפי רשת "המשביר החדש לצרכן" בחודש יוני 2004 נמכרו מגוון סחורות דיסני בשווי של כ-9 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10.
משרד פרסום ג. קייד
בימאי - טל ברקאי, צלם - גידי פורת, תאורן - אבי יבנאי, מפיקה בפועל - הדס פייבל, אולפני jcs, תקציבאית - לי ציון, מנהלת לקוח - לירון גבע