VICHY עושה היסטוריה בישראל ומצליחה לחדור אל בית הצרכן ולהגיע עד לכורסת הטלוויזיה. לראשונה בארץ בוחרת חברת קוסמטיקה באסטרטגיה שיווקית מקורית וחדשנית: מצרפת 100 אלף דוגמיות של ג'ל פנים וקרם לחות לאריזות DVD של רשתות "בלוקבסטר" ו"ענק הוידאו" ומעניקה 30% הנחה ברכישת מוצרים.
למעלה מ-2.5 מיליון איש צפויים להיחשף למבצע.
וישי משתפת פעולה עם רשתות "בלוקבסטר" ו"ענק הוידאו" ומצרפת במהלך כל חודש דצמבר 100 אלף גלויות עם דוגמיות של מוצרים, לכל אריזת DVD של הרשתות. במהלך החודש, כל מנוי שישכיר סרט ב"בלוקבסטר" וב"ענק הוידיאו", ימצא בתוך האריזה גלוית מבצע, הכוללת דוגמיות של מוצרים וקופון המעניק 30% הנחה ברכישת מוצרי הטיפול של סדרת NORMADERM מבית וישי, הנמכרים בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
סדרת נורמדרם מבית וישי כוללת 5 תכשירים משלימים לטיפול בעור צעיר עם פגמים, נקבוביות סתומות או מורחבות, ברק מקומי ואדמומיות והיא מיועדת לצעירים וצעירות בגילאי 20 + הסובלים בדרך כלל מפגמים רבים בעור הפנים.
גלוית המבצע פונה לפלח שוק זה וקוראת לו לנסות את מוצרי נורמדרם ולצאת לבלות עם החבר'ה, במקום להסתגר בבית מול הטלוויזיה.
לי קוטון, מנהל חטיבת וישי: "היתרון בפרסום במדיה חדשנית זו נעוץ בשילוב של פרסום, שיווק ישיר וקידום מכירות. מנוי ששוכר סרט נמצא במצב רוח צרכני חיובי ובשעה שהוא פותח את מארז הסרט בביתו הוא נחשף למסרים השיווקיים שלנו. בנוסף, אנו מאפשרים לו להתנסות במוצרים שלנו ומניעים אותו לנקודות המכירה באמצעות מבצע אטרקטיבי: 30% הנחה על כל סדרת המוצרים של נורמדרם לכל מי שמביא את הגלויה לנקודת המכירה. אני מעריך כי בעקבות מבצע זה יגדלו מכירות וישי ב- %35".
מחברת אינבוקס- מדיה נמסר שהמדיה מתאפיינת באחוזי זכירות גבוהים במיוחד: 85% בממוצע זוכרים את הפרסום, 70% מתנסים במוצר שצורף וכ-29% מדווחים על כוונת קנייה. עוד נמסר כי בחודש מושכרים מאות אלפי סרטים, כל סרט שמושכר נכנס לבית אב, כך שמדובר בחשיפה פוטנציאלית של למעלה מ-2.5 מיליון איש בחודש.