X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דאטה פרו פרוקסימיטי
▪  ▪  ▪

ג'יפ XC90 של וולוו בקמפיין באינטרנט
דאטה פרו פרוקסימיטי, סוכנות השיווק הישיר של "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, מעלה בימים אלה לאוויר קמפיין אינטרנט של רכב הכביש/שטח של וולוו,XC90 , שישהה באוויר תקופה של שבועיים.
מי שמקליק על הבאנר מגיע לסרטון מדהים, שמציג את דגם XC90 של וולוו מזוויות שונות, המדגישות את קימוריו, מדגימות את ביצועיו ומתעכבות על האביזרים המיוחדים שהג'יפ מצויד בהם.
הסרטון מעביר תחושה שאפשר לגעת ברכב ולהרגיש את חוויית הנסיעה בו.
לצד הסרטון מפורטות תכונות הרכב על כל פרטיו וכן מספר טלפון של מוקד VOLVO, המאפשר להתקשר לקבלת פרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן.
ניתן גם להקליק על קישור נוסף של "העבר לחבר", המיועד להעברת הסרט לצפייה לכתובות נוספות.
אמיר דוידי, מנהל השיווק והמכירות של וולוו, מסר כי "ג'יפ XC90 מעביר באופן ייחודי את תחושת הנסיעה ברכב באמצעות סרטון שצולם מזוויות ייחודיות. התפתחות אמצעי ההמחשה הדיגיטליים באינטרנט מאפשרת את העברת חוויית הנסיעה ברכב באופן קרוב ככל הניתן למציאות".
וולוו מקצה נתח משמעותי מתקציב התקשורת השיווקית שלה לשיווק ישיר, באמצעות סוכנות דאטה פרו פרוקסימיטי. בכך מדגימה החברה את גישתה החדשה, לפיה אינה פונה רק לכלל הציבור, אלא גם לנתחי שוק ספציפיים, המשקפים כל מוצר. "יש חשיבות מהותית לתקשורת ישירה עם הלקוחות הנאמנים והוותיקים של וולוו ועם לקוחות פוטנציאליים שניתן לזהותם", מוסיף אמיר דוידי.
ניתן למצוא את הבאנר באתר bizportal ובניוזלטרים של אתר גלובס. ניתן לראות את הסרטון גם בכתובת [קישור]

תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  09/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il