ממחקר שוק שנערך על-ידי חב' "פרופ" עולה שבשנה האחרונה חל גידול של כ-15% ברכישת שקיות שואבי אבק ובשנת 2004 נמכרו בשוק כ-1.1 מיליון שקיות שואבי אבק בהיקף כספי של כ-12 מיליון שקל. 48% מהישראלים שואבים אבק פעם אחת בשבוע, 28% שואבים פעמיים או יותר בשבוע, ו-7% שואבים אבק מידי יום.
ממחקר שוק שנערך על-ידי חב' "פרופ" עולה, שבשנה האחרונה חל גידול של כ-15% ברכישת שקיות שואבי אבק ובשנת 2004 נמכרו בשוק כ-1.1 מילון שקיות שואבי אבק בהיקף כספי של כ-12 מיליון שקל.
ממחקר השוק עולה עוד ש-7% מהישראלים שואבים אבק מידי יום, 28% שואבים אבק פעמיים יותר בשבוע, 48% שואבים אבק פעם בשבוע בלבד וכ-13% שואבים אבק באופן לא סדיר. כ-97% מהשואבים את האבק בבית הן נשים וב- 80% מבתי האב בישראל יש שואב אבק ותדירות החלפת שקיות שואבי האבק בממוצע הינה אחת ל-3 חודשים.
נתון נוסף שעולה מבדיקת השוק הינו שהכמות הממוצעת של האבק הנשאב בבית בן 4 חדרים ומעלה בישראל הינה כ-12 ליטר לשנה - לעומת כמחצית כמות האבק בבית ממוצע בארה"ב (כ-6 ליטר ממוצע בשנה).
חב' "פרופ" ערכה את בדיקת השוק לקראת שיווק שקיות לשואבי האבק של חב' "סווירל" ("SWIRL") שהינה החב' הגדולה ביותר באירופה בתחום. השקיות מותאמות לכל סוגי וחברות שואבי האבק - לכל חברת שואבי אבק יש שקית נפרדת, מותאמת לסוג שואב האבק ומיוצרות בטכנולוגיה בלעדית להם - טכנולוגיית "מייקרופור" והינן אטומות על בסיס פיבר שיתרונו הוא בכך שהוא חומר שאבק לא עובר דרכו - השסתום שמתחבר לשואב האבק הוא חד כיווני וברגע שמוציאים את השקית אין אפשרות ליציאת האבק.