X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלנית הייטק;
השיווק יעשה במסגרת שיתוף פעולה בין חברת בי. אר. סי., נציגת FAXport בישראל, לבין כלנית הייטק
▪  ▪  ▪

כלנית הייטק תשווק שרתי פקס מסוג FAXport.
תוכנת הפקס המובילה בעולם מבית 3Com.
במסגרת שיתוף פעולה בין חברת בי. אר. סי., נציגת FAXport בישראל, לבין כלנית הייטק
כלנית הייטק, החברה המובילה בישראל בשיווק מוצרי טכנולוגיה המתקדמים בעולם בתחום התוכנה, התקשורת האינטרנט והסלולר, משיקה בימים אלה שרת פקס מסוג FAXport - תוכנת הפקס המובילה בעולם מבית 3Com. זאת במסגרת שיתוף פעולה בין חברת בי. אר. סי., נציגת FAXport בישראל, לבין כלנית הייטק.
שרת הפקס מותקן בכ-25,000 אתרים בעולם ובכ- 800 אתרים בישראל. התוכנה מתפקדת כחלק אינטגרלי ממשרד ממוחשב (Outlook,(Exchange ומשתלבת בקלות עם מערכות המחשוב הארגוני כגון: ERP ו- CRM. כמו כן, המערכת פועלת על גבי פלטפורמות המחשוב הפופולריות (Unix, Open VMS, Mainframe, AS/400).
תוכנת FAXport משתלבת עם מערכת ה- Outlook בצורה אינטגרטיבית ונוחה למשתמש, כאשר ניתן לשלוח פקסים מתוך ה- Outlook באותו אופן בו נשלחים מיילים. מספר הפקס יכול להירשם באופן חופשי בשדה ה-"Fax To”, או לחילופין להילקח מספר הטלפונים. ניתן לצרף קובץ לפקס הנשלח, כ- Attach ולשלוח בו זמנית עם משלוח מיילים. בנוסף, תיקיית ה-"Fax Status" בתוך ה- Outlook מיידעת את המשתמש, בזמן אמת, אודות מצב הפקסים הנמצאים במשלוח, ומצבם של אלו שכבר נשלחו. פקסים נכנסים מנותבים ישירות לכתובת ה- Outlook של המשתמש והפקס עצמו מגיע כקובץ מצורף.
ירון חממי, מנכ"ל בי. אר. סי., מסר כי: "לאחר בחינה מדוקדקת של השוק בחרה בי. אר. סי. בחברת כלנית הייטק כמשווקת הארצית של מוצריה, כיוון שמצאנו כי כלנית הייטק הינה משווקת התוכנה מספר אחת בישראל ופלח לקוחותיה המגוון מתאים לפרופיל הלקוחות של FAXport". עוד הוסיף, כי: "השילוב בין מוצר מעולה ורמה מקצועית גבוהה של שיווק ותמיכה של אנשי כלנית הייטק הוא המתכון האידיאלי להצלחה, וזה בדיוק מה שהלקוח מחפש".
כלנית הייטק
כלנית הייטק, אשר נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, היא החברה המובילה בישראל, בשיווק מוצרי טכנולוגיה המתקדמים בעולם ופועלת בתחום התוכנה, התקשורת האינטרנט והסלולר. כלנית הייטק משווקת את מוצריה לאלפי לקוחות בכל מגזרי המשק: בנקים, משרדי ממשלה, חברות תקשורת, תעשייה, רשויות מקומיות, רשתות שיווק, חנויות מחשבים ועוד.כלנית הייטק מייצגת ומשווקת מוצרים של החברות המובילות בעולם: Microsoft, PALM, 3COM, IBM, Oracle, Novell, Plextor, Linux, M-Systems, CA, Borland, Symantec, Metrowerks ועוד רבות אחרות.
בי.אר.סי
חברת בי.אר.סי תקשורת היא חברה מובילה בתחום המסרים המאוחדים, החברה שולטת בנתח שוק של למעלה מ 60% בתחום מערכות הפקס הארגוניות. בנוסף, מציעה החברה מגוון של פתרונות בתחום מערכות הטלפוניה הממוחשבות. לחברה גלריה רחבה של לקוחות מהחברות והמוסדות הגדולים במשק, ביניהם ניתן למצוא את: חברת בזק, בזק בינלאומי, בנק איגוד, חברת הפחם, בזק קול,הבורסה לניירות ערך, צים חברה לספנות, אגרקסקו, תבל טלוויזיה בכבלים, יורופקאר, כנסת ישראל, באדג'ט, קומברס, אמדוקס, מגדל חברה לביטוח, כ- 25 משרדי ממשלה, ועוד רבים אחרים.

תאריך:  26/02/2002   |   עודכן:  26/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il