X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "אריה הזהב"
▪  ▪  ▪

פסטיבל הפרסום הבינלאומי - "אריה הזהב" יציג השנה לראשונה "אריה טיטניום"
פסטיבל הפרסום הבינלאומי, "אריה הזהב" ישיק קטגוריה חדשה לשנת 2005- "אריה טיטניום", על קמפיין משולב במדיה.
"אריה הזהב", תחרות הפרסום הבינלאומית, משיקה קטגוריה חדשה לשנת 2005, אשר תקרא "אריה טיטניום" ותחפש אחר קמפיין משולב שנפרש במספר ערוצי מדיה. ההכרה בקמפיין לראשונה תשיג מצוינות קריאטיבית על פני טווח רחב של תקשורת וערוצי מדיה.
עד השנה התחרות לא התפרשה על קמפיין אלא התחלקה לקטגוריות של טלוויזיה, קולנוע, פרינט (מודעות), שלטי חוצות ורדיו, בכל קטגוריה הוכרזו מספר מנצחים שזכו בתואר זהב, כסף או ברונזה. לכן, השנה הוחלט להעניק תואר חדש: "אריה טיטניום" על קמפיין כולל של מוצר/ מותג/ חברה.
הקריטריון היחידי להגשת מועמדות ל"אריה טיטניום", הינו שהקמפיין עלה בלפחות שלושה ערוצי מדיה מובחנים. אשר על ערוצי מדיה אלו לכלול פרסום קונבנציונאלי ופרסום לא קונבנציונאלי. מבחינת תחרות אריה הזהב, פרסום קונבנציונאלי הינו פרסום בטלוויזיה, קולנוע, פרינט (מודעות), שלטי חוצות ורדיו. פרסום לא קונבנציונאלי כולל, שיווק ישיר, שיווק אינטראקטיבי, מיצוב מותג, חסויות ויח"צ.
למועמדים לתחרות לא תהיה העדפה במספר ערוצי המדיה ולא תהיה הגבלה במשך זמן הקמפיין.
לדברי אודי פרידמן, מנכ"ל רשת שוקן: " אריה טיטניום, ישמור על מסורת התחרות של חיפוש קמפיינים שהם "על הקצה", ייחודיים ומאתגרים את הנורמלי.
כמו כן, פתיחת הקטגוריה החדשה תעמיק את שיתוף הפעולה בין תחרות דג הזהב הישראלית לבין תחרות "אריה הזהב" הבינלאומית אשר אני מאמין שלישראל ברמת הקמפיינים יש הרבה מאוד להציע."
ל"אריה טיטניום" ארבע תתי קטגוריה, לפי תקציב הקמפיין: מתחת למיליון דולר, מליון דולר עד 10 מיליון דולר, 10מיליון דולר עד 50 מיליון דולר ומעל 50 מיליון דולר.
הזכייה ב"אריה טיטניום" תהיה זהה לזכייה ב"אריה הזהב", קמפיין שיהיה ראוי לתואר יזכה בו ומתוך כל הזכיות יבחר "אריה טיטניום גרנדפרי"-הקמפיין שעלה על כל האחרים.
תחרות "אריה הזהב" 52, יחל השנה ב-19-25 יוני בקאן שבצרפת. התחרות הינה הכינוס הגדול ביותר בעולם של אנשי שיווק ופרסום ונחשב לפרס הפרסום היוקרתי ביותר. מעל 18,000 פרסומות מכל העולם מוצגות בפסטיבל וניתן להשתתף בסמינרים עם השמות הכי גדול בתעשיית הפרסום.
רשת שוקן, נותנת את חסותה לתחרות דג הזהב המסורתית, תחרות בין המודעות הרשתיות המפורסמות בעיתוני רשת שוקן, לרבות "עכבר העיר", כשהזוכים בתחרות זוכים בנסיעת פרס אטרקטיבית במיוחד: 3 ימים בקאן והמשך ל-7 ימים להרי יוון האלפינית.
הבחירה בעבודות הזוכות נעשית על-ידי חבר שופטים מקצועי מתוך הברנז'ה הפרסומאית, כאשר למפרסמים ניתנת אפשרות להצטרף לנסיעת הפרס של הפרסומאים.
בראש צוות השופטים, יעמוד השנה הפירסומאי המוערך מר גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף ב"שלמור-אבנון- עמיחי", ואליו יצטרפו 12 מנהלי קריאטיב מהמובילים בישראל, שישמשו כחבר שופטים.
ההתמודדות בתחרות "דג הזהב" החלה בתאריך 15.11.04 ותסתיים ב-19.2.05.

תאריך:  14/12/2004   |   עודכן:  14/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il