X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת האינטרנט הישראלית בבילון;
המנכ"ל, רואי מכנס: לקוחות מבינים כי אין הבדל בין מוצר הנמכר באינטרנט לבין מוצר הנמכר בחנות
▪  ▪  ▪

בבילון מכריזה על מודל עסקי חדש ומרחיבה את שרותיה:
חברת האינטרנט הישראלית בבילון, שפיתחה את תכנת המידע והתרגום הפופלרית, הכריזה על מודל עסקי חדש, במסגרתו תחייב את משתמשיה בתשלום עבור השימוש בתוכנה. במקביל הכריזה החברה על הרחבת סל השירותים למשתמשי התוכנה, כמו גם הרחבת תשתית התקשורת והרחבת היקף בסיסי המידע הזמינים ללקוחותיה.
במסגרת המודל העסקי החדש תגבה בבילון דמי מנוי שנתיים ממשתמשי התוכנה. לקוחות אשר ישלמו את דמי המנוי יקבלו שירותים משופרים (גישה למילוני נוספים, שימוש בתוכנה ללא פרסום ותמיכה טכנית משופרת). רואי מכנס, המשמש כמנכ"ל זמני בבבילון, ציין כי "התמוטטות מודל הפרסום באינטרנט הובילה לשינוי בכלכלת האינטרנט. לקוחות מבינים כי אין הבדל בין מוצר הנמכר באינטרנט לבין מוצר הנמכר בחנות; ההבדל היחיד הוא שיטת ההפצה והיכולת לעבור מול בסיסי נתונים גדולים בתקשורת. אין שום בסיס הגיוני לעובדה ששירותים המסופקים באמצעות האינטרנט יסופקו בחינם. בכוונתנו לגבות תשלום עבור השירות ולהשתמש בהכנסות לשיפור בסיסי הנתונים ורמת השירות ללקוחות. בבילון הוא מוצר מצוין ומיליוני המשתמשים בעולם מוכיחים זאת. אנחנו משוכנעים כי המודל החדש יוכיח את עצמו בעתיד הקרוב בקרב משתמשים פרטיים ומסחריים כאחד. אני צופה כי בתקופה הקרובה נהיה עדים למספר רב של חברות אשר ישנו את המודל העסקי שלהם ויגבו תשלום עבור השימוש במוצריהן", אמר מכנס.
בחודשים האחרונים החלה בבילון לשווק גם פתרונות ארגוניים המפותחים על פלטפורמת בבילון, הכוללים, בנוסף למילוני התרגום, פתרונות ייחודיים, המאפשרים לעבוד מול בסיסי נתונים פנימיים באמצעות בבילון והמשתלבים בפתרונות ניהול הידע בארגונים. היקף המכירות לחברות וארגונים הסתכם במאות אלפי דולרים בחודשים האחרונים ועיקר המכירות בוצעו באירופה.
מיכל פרנקל, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בבילון, ציינה כי "המוצר והטכנולוגיה של בבילון ייחודיים ואנו מאוד מרוצים מההתפתחויות האחרונות בחברה. אנחנו משוכנעים כי השינוי בכלכלת האינטרנט הוא טוב לחברות כבבילון, אשר להן מוצר וטכנולוגיה מוכחים. יש לנו מיליוני משתמשים המעידים על הצורך בשירותים שאנחנו מספקים".
לאחרונה הרחיבה החברה את כוח המחשוב של שרתי החברה פי חמש וכן חתמה על הסכם עם חברת אקמאי (Akamai) לשיפור מהירות השירות. "ההרחבה האחרונה שביצענו בתשתיות התקשורת הגדילה את רוחב הפס שלנו פי חמש או יותר, ואנחנו מאפשרים זרימת מידע מהירה ואמינה. השיפור מאפשר ללקוחותינו לעבוד עם בבילון בתקשורת מקוונת ובכך אנו מאפשרים גישה לבסיס הנתונים והמילונים הרחב והגדול ביותר הזמין כיום", אמר רואי מכנס.
לאחרונה הודיעה החברה על גיוס נוסף של כתשעה מליון שקלים חדשים. "קבוצת פורמולה ומשקיעים נוספים בחברה הובילו את הגיוס מתוך אמונה מלאה ביכולת של בבילון להשלים את הרחבת סל השירותים ושינוי המודל העסקי שלנו", אמר רואי מכנס. "יש לנו את המשאבים הדרושים לבצע את תכניות הפיתוח שלנו ואנחנו מאד אופטימיים לגבי הצלחת בבילון במדדים של הכלכלה הישנה".
תוכנת בבילון הושקה בישראל בספטמבר 1997. מאז הוקמה השיקה החברה מילונים ב- 13 שפות ומאפשרת גישה למאות מקורות אינפורמציה כגון Britannica, Amazon.com Books, Accuweather ורבים אחרים.
לבבילון למעלה מעשרה מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. התוכנה מדורגת באופן קבוע ברשימת 10 התוכנות הפופולריות באתר CNET, והיא מספקת למעלה ממאה ועשרים מליון פניות למידע מדי חודש. מדי יום מצטרפים למעלה מעשרים אלף משתמשים חדשים לקהילת משתמשיה, כשבסיס הנתונים של החברה כולל למעלה מ- 450 מילונים, ביותר מ- 55 שפות, כמו גם מאות מילוני מונחים (Glossaries) בתחומים שונים. בנוסף, מאפשרת החברה למשתמשיה לפתח מילונים ולעשות בהם שימוש ברמה הארגונית או לפרסמם באתר החברה ולאפשר לכל קהל משתמשי בבילון גישה אליהם. חברות רבות פיתחו בסיסי נתונים ומילונים על מנת לשפר את השירות ללקוחותיהם. מדי חודש נוספים לאתר החברה כ- 100 מילונים חדשים.

תאריך:  27/03/2001   |   עודכן:  29/03/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סמדר סולטן, יחסי ציבור
במהלך הפשיטה נבדקו הדיסקים הקשיחים ששימשו את רוטר להפעלת האתר, והוחרמו תקליטורים אשר הכילו לכאורה תוכנות שונות של חברות תוכנה
רן רהב יחסי ציבור
יו"ר החברה עידן עופר: אנו האמנו ומאמינים בשילוב אפיקי השקעה נוספים מעבר להתמקדות בליבת העסקים הקיימת: כימיקלים וספנות.
גוב-קרטין
הודעה מטעם דן אנד - ברדסטריט;
בנק טפחות המוביל בדרוג שמונת המובילים
עם מאזן בהיקף של 6.7 מיליארד דולר.
עינבר נאוה, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מבטח שמיר אחזקות בע"מ;
התוצאות: הפסד לשנת 2000 המסתכם בכ- 8.2 מליון ש"ח לעומת רווח של כ-43.9 מליון ש"ח בשנת 1999
מיכל אורלי, איגוד לשכות המסחר
- הודעה מטעם נשיא איגוד לשכות המסחר;
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il