X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שריונית חסם
▪  ▪  ▪

חב' "שריונית חסם", יצרנית דלתות הביטחון מהמובילות בישראל, סיימה בימים אלו מהלך שנמשך כשנה וחצי למיתוג והחלפת הלוגו בהשקעה של כ-500,000 שקל.
המיתוג החדש של חב' "שריונית חסם"-"שריונית חסם-ישראל יוצאת לדלת חדשה".
חב' "שריונית חסם", יצרנית דלתות הביטחון המעוצבות מהמובילות בישראל, סיימה בימים אלו תהליך של מיתוג מחדש, במסגרתו שדרגה החב' את כל היבטי פעילותה ע"י בחינה מחדש של ערכי המותג, שהינו מהותיקים בענף, ומטרותיו. תהליך המיתוג מחדש נמשך כשנה וחצי בהשקעה של כ-500,000 שקל וכולל לוגו חדש, עיצוב מחדש של סניפי החב' וסיסמא חדשה: "שריונית חסם- ישראל יוצאת לדלת חדשה". ערכי המותג הם מובילות, חדשנות, אופנתיות, אמינות וביטחון.
מר אבי שקד, מנכ"ל חב' "שריונית חסם" מציין, שהיקפי פעילותה של חב' "שריונית חסם" בארץ ובעולם גרמו לצורך ונכונות להשקיע מחשבה ואמצעים רבים בבניית התדמית של החברה, שמירה על אחידות המסרים השיווקיים שלה וקידום יותר אינטנסיבי של המותג "שריונית חסם". כפי שמקובל בחברות עולמיות גדולות, הוחלט להסדיר את כל האלמנטים הויזואליים של המותג וכן לקבוע מדיניות הזהות הקורפורטיבית (Corporate Identity) של החברה על משווקיה ולקוחותיה בישראל ובעולם. במסגרת פרויקט המיתוג נקבעו נורמות ברורות בנוגע לכל היבטי הנראות של החברה ומוצריה.
פרויקט המיתוג בוצע על-ידי "סטודיו ברוך נאה" - אחת החברות המובילות בתחום המיתוג בישראל, אשר ברשימת עבודותיה הצלחות רבות בפיתוח וקידום המותגים של חברות גדולות ומכובדות.
במסגרת פרויקט המיתוג נקבעו הערכים של המותג "שריונית חסם", על פיהם תיקבע מדיניות השיווק של החברה בעשור הקרוב. במסגרת פרויקט המיתוג בוצע ניתוח מעמיק של פעילות החברה, יכולותיה ומטרותיה לשם פיתוח ביטויים ויזואליים מדויקים של היבטים אלה. במהלך הפרויקט בוצעו מספר מחקרים שיווקיים, כל האלמנטים הויזואליים החדשים נבדקו בקבוצות מיקוד של הצרכנים הפוטנציאליים.
יישום המיתוג החדש - במסגרת פרויקט המיתוג פותחו הסמל והלוגו החדש של החברה בעברית - לפעילות בישראל ובאנגלית - לפעילות הבינלאומית של החברה ב-40 מדינות בעולם. הלוגו החדש של "שריונית חסם" ייושם מיידית בכל היבטי הפעילות של החברה: ניירת חדשה, עיצוב חדשני של סניפים ונקודות המכירה, שילוט החנויות, שילוט מפעל החברה בקריית גת, שילוט רכבי החברה, הפקת מוצרי פרסום ועזרים פרסומיים חדשים, שדרוג אתר האינטרנט של החברה ותלבושת העובדים.

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il