X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) בע"מ יוצאת במהלך שיווקי נרחב עם המותג דיאט קוקה-קולה לימון, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח. המהלך יגובה בקמפיין פרסומי ובתחרות ראשונה מסוגה בישראל לבחירת הכתב שיסקר את אירועי הקרנבל מריו דה ז'ינרו, בשיתוף אתר Feelgood והשבועון פנאי פלוס.
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "מטרת המבצע להגיע לקהל צרכנים חדש, שטרם נחשף לדיאט קוקה-קולה לימון. בחרנו לערוך את המבצע דווקא בתקופת החורף, מאחר ומדובר בחלון הזדמנויות אטרקטיבי שיתרום להמשך ביסוס ממעמדו החזק של המותג. פוטנציאל הצמיחה של דיאט קוקה-קולה לימון הינו גדול ומנתוני TGI אנו למדים כי נפח הצריכה של המותג מגיע ל-19.7% מכלל האוכלוסייה הבוגרת (TGI 7/03 - 6/04) נתון המעיד ללא ספק על חוזקו של דיאט קוקה-קולה לימון בשוק המשקאות הקלים בישראל".
פעילות החורף השיווקית של דיאט קוקה-קולה לימון תיערך בין ה-24 בדצמבר ועד ה-19 בינואר, במסגרתה יוגרלו 7 כרטיסים זוגיים לקרנבל בריו דה ז'ינרו, שיתקיים בחודש פברואר.
במסגרת המבצע כל הרוכש מוצר ממשפחת דיאט קוקה-קולה (דיאט קוקה-קולה לימון, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין - בקבוקי 1.5 ליטר, בקבוקי 500 מ"ל או פחיות 330 מ"ל) יוכל להקיש את הקוד המופיע מתחת לפקק וללשוניות (באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה - www.feelgood.co.il או ב-SMS -2332 או באמצעות טלמסר - 1212332222) ולהיכנס להגרלה הגדולה. ההשתתפות בהגרלה אינה מוגבלת וכל פקק מגדיל את סיכויי הזכייה.
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, מוסיפה: "בעקבות הצלחתו האדירה של קמפיין ה"קרנבל" שערך דיאט קוקה-קולה לימון בשנה שעברה (שכלל פעילות שטח חוויתית, שלוותה בסרטון ה"קרנבל"), החלטנו הפעם להעצים את החוויה ולהעניק לצרכנים שלנו את הדבר האמיתי - מסע חלומי לקרנבל בברזיל הכולל טיסה זוגית, אירוח לשישה ימים והשתתפות אקטיבית בקרנבל".
מי יהיה הכתב הישראלי שיסקר את הקרנבל מברזיל?
קמפיין החורף של דיאט קוקה-קולה לימון ילווה בפעילות ייחודית: שת"פ של דיאט קוקה-קולה לימון, אתר FEELGOOD ושבועון "פנאי פלוס", במסגרתה תיערך תחרות ראשונה מסוגה בישראל, לבחירת הכתב הישראלי שיסקר את הקרנבל מברזיל עבור מגזין האינטרנט של דיאט קוקה-קולה לסגנון ואיכות חיים:www.feelgood.co.il. המשתתפים בתחרות יתבקשו לשלוח לאתר של דיאט קוקה-קולה חוויה שחוו או שירצו לחוות בקרנבל בברזיל (ידיעה/מאמר כ-300 מילים).
הכתבות הנבחרות (לאחר סינון ראשוני של צוות התוכן של אתר feelgood) יתפרסמו באתר ומבין כל המשתתפים יבחר הכתב הזוכה - בהצבעה על-ידי הגולשים ועל-ידי פאנל של אנשי תקשורת.
הקמפיין הפרסומי
במקביל לפעילות השיווקית יעלה לטלוויזיה סרטון הקרנבל של דיאט קוקה-קולה לימון שהותאם במיוחד למבצע החורף: "שותים וטסים לקרנבל". הסרטון ישודר בערוצים: 2, 10 ו-24 ויגובה במודעות בעיתונים ובקמפיין אינטרנט.
פעילות קד"מ נרחבת למבצע תיערך ב"תערוכת לימודים-2005", אליה מתוכננים להגיע כ-35,000 חיילים משוחררים או לפני שחרור. להקת ה"קוקו-לוקו" הברזילאית תערוך שם הפנינג ברוח הקרנבל הברזילאי.

תאריך:  26/12/2004   |   עודכן:  26/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il