X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם כלנית; דגמי הפאלם כוללים את העברית של כלנית
▪  ▪  ▪

כלנית הייטק, החברה המובילה בישראל בשיווק מוצרי טכנולוגיה המתקדמים בעולם בתחום התוכנה, התקשורת האינטרנט והסלולר, תחל לשווק את שני דגמי פאלם החדשים: m515 ו- m130, אשר יכללו את העברית של כלנית. שני דגמי הפאלם מבוססים על מערכת הפעלה משופרת של Palm OS® 4.1, המאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות, קבלת אספקת מידע חלקה ואבטחה מוגברת.
התוכנה הכלולה במכשירים מאפשרת למשתמש לכתוב ולערוך מסמכי Word ו-Excel, לקרוא ספרים אלקטרוניים (eBooks), לצפות במצגות PowerPoint, בוידאוקליפים ובתמונות. באמצעות כרטיס הרחבה תואם, מסוג SD Card והחיבור האוניברסלי, ניתן להגדיל את הזיכרון, לאיחסון קבצים נוספים, להוסיף תוכנה ולקבל פתרונות לגיבוי המידע במכשיר. כמו כן, מציע הכרטיס את האפשרות להתחבר למגוון יישומי מחשב נוספים, ביניהם: מקלדת, מודם, ומצלמות דיגיטליות, ובכך משפר את יכולות הפאלם.
לפאלם דגם m515, המיועד לאנשי עסקים, זיכרון מוכפל של 16 mb, המאפשר איחסון קבצים ומידע רב יותר. הצבעים הרבגוניים של מסך ה- LCD המשופר, מאפשרים למכשיר להיות קריא יותר בכל תנאי תאורה ועל כן להיות יעיל יותר. פאלם דגם m130 הינו מכשיר קל, פשוט ונוח להפעלה ולכן מיועד לצעירים ולסטודנטים. הוא מעוצב ברוח צעירה וניתן לקבלו במגוון צבעים. גודלו m125, והוא בעל מסך משופר ורב גוני, עם אבחנה של 16 ביט, וזיכרון של 8 mb העונה על צרכיהם של קהל משתמשים זה. הפאלם עובד על סוללת ליטיום בעלת אורך חיים ארוך, המאפשרת לעבוד עם המכשיר במשך שבועות, מבלי שיהיה צורך להטעינו מחדש.
אלון סקרבין, סמנכ"ל שיווק בכלנית הייטק, מסר: "שני דגמי הפאלם החדשים יאפשרו לכל קהל המשתמשים ליהנות ממכשיר קל, פשוט ונוח להפעלה, בעל יכולות הרחבה ליישומי פאלם רבים וציוד קצה, המתחברים למכשיר באמצעות המחבר SD והמתאפשרים בזכות מערכת ההפעלה המשופרת של Palm OS® 4.1". עוד הוסיף, כי: "הפאלמים מהווים למעשה את הגרסה הניידת של מסמכי Word Excel ו- PowerPoint, ומאפשרים למשתמשים לשאת אותם עימם לכל מקום.
באמצעות הגישה הנוחה למייל ולאינטרנט הסלולרי, והאפשרות של משלוח וקבלת הודעות SMS יכול המשתמש לשמור על קשר רציף עם המשרד מכל מקום בו הוא נמצא".
כלנית הייטק, אשר נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, מובילה מזה כ-18 שנה בישראל, בשיווק מוצרי טכנולוגיה המתקדמים בעולם ופועלת בתחום התוכנה, התקשורת האינטרנט והסלולר. כלנית הייטק משווקת את מוצריה לאלפי לקוחות בכל מגזרי המשק: בנקים, משרדי ממשלה, חברות תקשורת, תעשייה, רשויות מקומיות, רשתות שיווק, חנויות מחשבים ועוד.
כלנית הייטק מייצגת ומשווקת מוצרים של החברות המובילות בעולם: : Microsoft, PALM, 3COM, IBM, Oracle, Novell, Plextor, Linux, M-Systems, Computer Associates, Borland, Symantec, Metrowerks ועוד רבות אחרות.

תאריך:  03/03/2002   |   עודכן:  03/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית טוכטרמן
-הודעה מטעם טמבור
פרסטר אירית
-הודעה מטעם בריטיס איירווייס; כל המצטרף למועדון ה-Executive Club יקבל 15% הנחה בחיוג לארץ באמצעות 012CARD וחודש שיחות בינלאומיות חינם כל שנה לכל החיים.
מירב קובל
-הודעה מטעם ישראכרט; קמפיין שידגיש את ערכי ואהדת הציבור לכרטיס האשראי הישראלי
דוד גולן
- הודעה לעיתונות מטעם לנ"י
רונית ויינר
- הודעה מטעם מוטורולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il