לראשונה מי עדן תשווק משקאות חורף חמים ברשת בלוקבסטר מדובר על סדרה ייחודית של משקאות פרימיום להכנה מהירה על בסיס מים רותחים רשת בלוקבסטר, המובילה בתחום הבידור הביתי, ממשיכה להרחיב את תמהיל המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה. לאחרונה חתמה הרשת על הסכם עם חברת פאוזה מקבוצת מיי עדן, במסגרתו תמכור משקאות פרימיום להכנה מהירה, על בסיס מים חמים.
המשקאות, בטעמים עשירים של סחלב, פרנץ' ונילה, ושוקולטה.
עד כה שווקו משקאות אלה בשיווק ישיר, ובשוק המוסדי באמצעות חברת הבת "פאוזה" המתמחה במתן פתרונות שתייה חמה. רשת בלוקבסטר הינה הרשת היחידה כעת בה ניתן לרכוש מוצרים אלה מהמדף!.
אורית גזית, מנהלת השיווק של הרשת: בתקופת החורף בכלל והחורף הנוכחי בפרט בשל תנאי מזג האויר, פעילות בלוקבסטר גדלה בכ-%30, מאחר והישראלים מעדיפים לבלות בבית מול ה-DVD. מתוך הבנה כי קהל לקוחותינו מעריך את חווית הבילוי הביתי, אנו מציעים לו החל מהיום גם משקאות חמים ומפנקים להעשרת חווית הצפייה".
אודי צ'צ'יק, מנכ"ל פאוזה מסר כי זהו שיתוף הפעולה האסטרטגי מהראשונים מסוגם של חברת פאוזה עם רשתות קמעונאיות. הבחירה ברשת בלוקבסטר המובילה את תחום הבידור הביתי, הינה טבעית בשל התאימות הגבוהה בין הקהל הנמצא בסניפי הרשת לבין קהל היעד למוצרי פאוזה.
רשת בלוקבסטר, בבעלות משפחת קופלר, היא רשת השכרות הסרטים הגדולה בישראל עם למעלה מ-200 אלף לקוחות פעילים.
רשת בלוקבסטר, מציעה בכל סניפיה בנוסף להשכרה ומכירה של סרטים גם מגוון מוצרים בקטגוריית ה-Non Moviesאשר כוללים: מוצרי מזון ומשקה, משחקי מחשב ופלייסטיישן, דיסקים, ספרים, חוברות צביעה ועוד. סה"כ מהווה הקטגוריה כ-35% מכלל המוצרים ברשת.
לדברי גזית קטגוריית ה-Non Movies מהווה כ-10% מסה"כ הכנסות הרשת אך יש בה תרומה גדולה להעצמת חווית הקנייה בעת הביקור בסניף.