X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם מערכות
▪  ▪  ▪

מלם מערכות פיתחה מחסן נתוני שכר מבוסס בסיס הנתונים של Oracle ומחולל דוחות WEBFOCUS
חברת מלם מערכות, המתמחה בתחום מערכות השכר ומשאבי אנוש לארגונים, פיתחה לאחרונה מחסן נתונים המיועד לאחסון נתוני שכר. מחסן הנתונים פותח בתצורת ASP כך שהפעלת המערכת נעשית דרך דפדפן סטנדרטי, פשוט וקל לתפעול אל מול מחסן הנתונים היושב על שרת מרכזי הנמצא במלם. את הפרויקט מנהלת שרה רבינוביץ מחטיבת מערכות שכר ומשאבי אנוש במלם מערכות.
"מניסיוננו על פני שנים רבות ועבודה עם מערכות שכר המשרתות למעלה מ- 400,000 עובדים בחודש, הסקנו כי קיימת דרישה לניתוח נתונים רב ממדי מזוויות שונות כגון: השוואת שכר על פני ציר זמן, בשילוב עם נתונים גולמיים כמו ותק, חלקיות משרה וסוג פעילות" אומר אורי צלאח, מנהל חטיבת השכר במלם מערכות.
מחסן הנתונים, על בסיס נתונים Oracle9i , משרת ארגונים רבים בעלי אופי עבודה מגוון בכל הקשור לניהול מערך השכר תוך מתן הרשאות גישה המוגדרות ע"י הלקוח והתאמה של כלי התחקור והתשאול, כולל הדוחות הקבועים ועולמות הנתונים לצרכיו המיוחדים. המשתמשים יעבדו עם כלי התחקור WEBFOCUS מבית Information Builders המיוצג ע"י חברת NESS.
בסיס הנתונים Oracle9i מבטיח זמני תגובה טובים של המערכת וכן יכולת שרידות נתונים. ערכים אלו חשובים במיוחד כאשר ארכיטקטורת המחשוב היא בתצורת אינטרנט ובמודל ASP.
לדברי חנן מעוז, סמנכ"ל שותפים עסקיים ב-Oracle ישראל, שיתוף הפעולה בין קבוצת מלם ל-Oracle במחסן נתוני השכר, הינו המשך טבעי של שותפות עסקית נרחבת בפיתוח מוצרי תוכנה והטמעת מערכות משובצות Oracleלאורך שנים.
לדברי מר דדי דבורסקי, מנהל חטיבת מוצרים בחברת NESS, כלי WEBFOCUS מהווה פלטפורמת אחזור והפצת מידע מלאה, אשר תספק למשתמשיה את הנתונים הרלוונטים בפורמט ובזמן המתאים וזאת על פי קריטריונים עסקיים שונים. הבחירה ב-WebFOCUS מבטיחה מענה מלא לכל סוגי המשתמשים בארגון ללא עלות נוספת או התקנות על תחנות משתמשי הקצה.
מחסן נתוני השכר מהווה מוצר משלים לתוכנה חדשה מבית מלם - סימולטור שכר המשמש את החשבים ומנהלי משאבי אנוש בבואם לקבוע מדיניות שכר ויישום הסכמי שכר חדשים או שכר אישי לעובדיהם.
החברות תצגנה את מחסן הנתונים וסימולטור השכר בסדנת מנהלים אשר תיערך במהלך חודש מרץ 2002.
רקע
Oracle היא חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם, עם הכנסה שנתית של למעלה מ- 10.7 מיליארד דולר בשנת הכספים 2001. Oracle מספקת את מסדי הנתונים, הכלים ומוצרי היישומים שלה, יחד עם שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכה, ביותר מ- 168 מדינות ברחבי העולם, לרבות על-ידי חברת הבת - Oracle ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה לפני ארבע שנים וחצי ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, ERP ו- CRM, Business Intelligence, מחסני נתונים, כלי פיתוח, אינטרנט ואינטרהנט, מסחר אלקטרוני, מערכות e-business ועוד.
Ormalam9i.

תאריך:  03/03/2002   |   עודכן:  03/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il