X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם Esc
▪  ▪  ▪

Esc מביאה את הטרנד הבא בעולם הקלאבינג ועולה בקמפיין חדש למכשיר SK מיוזיק סליידר.
Esc וקבוצת סולגוד תקשורת השקיעו 3 מיליון ₪ בקמפיין שיעלה מחר. הסלוגן: "שימו אוזניות, תתחילו לרקוד, נראה אותם סוגרים לכם את המסיבה".
לראשונה מותגו כל תפריטי ומסכי המכשיר סלולרי בויז'ואלים מוטרפים במיוחד לרשת Esc, בה יימכר המכשיר באופן בלעדי.
Esc וקבוצת סולגוד תקשורת, מביאות לישראל את הסלולרי החדש SK music slider בעל נגן ה-MP3, המככב בזירת ה-Mobile Clubbing העולמית ובמסיבות אלו בבירות המוזיקה הבינלאומיות, ועולה בקמפיין חדש למכשיר. המותג הסלולארי לצעירים שמסמל יותר מכל חדשנות וראשוניות, מתחבר לטרנד הבינלאומי הכי לוהט בתחום הקלאבינג וחושף אותו גם בישראל. הקמפיין מוכיח כי המוסיקה לא נמצאת רק במועדונים, אלא עוברת לזירה אחרת, והופך את הסלולארי לתיבת מוסיקה אישית ניידת, אותה ניתן לקחת יחד איתך ולרקוד בכל מקום.
אם ראיתם לאחרונה חבורת אנשים מתקבצת במקומות שונים למסיבת רחוב ספונטאנית כשכל חבריה רוקדים וקופצים בדממה מוחלטת, אבל עם אוזניות אישיות - אתם לא הוזים. במסגרת ה-Clubbing Mobile כל אחד מביא מהבית טלפון נייד עם MP3 ורוקד עם החבר'ה, בלי DJ או מועדונים אפלים, כל רוקד נהנה מהמוסיקה שלו עם אנשים חדשים על רחבת ריקודים מאולתרת. התופעה הרווחת כבר בערים מרכזיות בכל העולם, היא המככבת בקמפיין החדש של Esc .
הקמפיין, בהשקעה של 3 מיליון ₪ יעלה ביום ד', 05.01.05, למשך שלושה שבועות, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי. סרטון הפרסומת ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחריים 2 ו-10 ובערוצי המוסיקה "24" ו-MTV וכן במודעות בעיתונות. הקמפיין יגובה באינטרנט באמצעות סרטון דומה בעל סוף מפתיע שלא נמצא מתאים לעלות בערוצי הטלוויזיה...
כ-100 ניצבים הונגריים, פעלולן מקצועי, תריסר מצלמות והמוני אפקטים בוימו על ידי יריב גבר. במרכז הסרטון נראית ניידת משטרה הנוסעת במהירות על מנת לסגור מסיבת קלאברים המונית ורועשת. כאשר מגיעה הניידת לחניון גדול בו נערכת המסיבה, יוצאים השוטרים מהרכב, רואים עשרות צעירים רוקדים בטירוף, אך שומעים שקט מוחלט. סלוגן הקמפיין שיופיע בסרטון ובמודעות הוא "שימו אוזניות, תתחילו לרקוד, נראה אותם סוגרים לכם את המסיבה".
את הסרטון מלווה מוזיקת מועדונים בטראק מוזיקלי מיוחד שהולחן עבור הסרטון על-ידי הרכב ישראלי צעיר בשם zionoiz. מטרת הקמפיין היא להדגיש את היכולת לקחת את המסיבה לכל מקום ולרקוד מתי ואיפה שרוצים.
מכשיר ה-SK music slider, המיובא לישראל על ידי קבוצת סולגוד תקשורת, כולל אוזניות סטריאופוניות ומאפשר הורדת שירים מהמחשב. המכשיר ממותג לראשונה כולו Esc הן בתפריטים ובמסכים הגראפיים והן באייקונים שעוצבו על-ידי חברת האינטראקטיב EURO 4D. המכשיר, שממשק המשתמש שלו הותאם למותג Esc על כל סממניו, ישווק בלעדית למנויי הרשת.

תאריך:  04/01/2005   |   עודכן:  04/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il