אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, אמרה היום, כי הקבוצה משלימה את ביצוע התוכנית האסטרטגית שהוצגה לפני כחצי שנה בכללה: כינוס מותגים אשר יעצים את המותג GOLF ("גולף") הנהנה מתפיסת איכות גבוהה, השקעה בחנויות חדשות בפריסה ארצית, חיזוק מותגים עצמאיים ויצירת שפה פרסומית אחידה לכל המותגים בקבוצה. קאופמן ציינה כי, כחלק מהמהלך השיווקי, הקבוצה עיצבה מחדש את הלוגו של רשת "גולף" רשת "אינטימה" ורשת "גולף אנד קו" בהשקעה של כ-1 מיליון ש"ח.
קאופמן: "כפי שציינתי לפני כמספר חודשים ההשקעה הכוללת במהלך כולו עומדת על כ-25 מיליון שקל. המהלך יושלם תוך 3חודשים".
קאופמן ציינה כי, גולף מהווה היום את מותג המטריה המוביל והמרכזי לאפנת גולף נשים וגברים, לגולף אנד קו ול-GOLF KIDS. יצירת מערכת גומלין בין מותגית מכוונת להעצמת המותג Golf והמותג תורם לחוזקם של המותגים בקבוצה.
אינטימה מרחיבה בשנת 2005 את תמהיל המוצרים והופכת את המותג אינטימה למותג המוביל של אופנת פנאי ונוחות.
רשת ספרינט הינה רשת העודפים של הקבוצה.
במסגרת השלמת ההערכות החדשה, במהלך שנת 2005 צפויות להיפתח 9 חנויות חדשות לאינטימה וכ-10 חנויות חדשות לגולף.
לדברי קאופמן, מחזור המכירות השנתי של הקבוצה עומד על כ-600 מיליון שקל בשנה. קאופמן מעריכה, כי בשנת 2005 מכירות הרשת יעלו בכ-8% בהשוואה שנתית.
על הלוגו החדש
לוגו גולף יהיה בצבעים של לבן ואדום אש, לוגו אינטימה בוורד פוקסיה ולוגו גולף אנד קו בכחול כהה ולבן. לוגו פולגת נשאר שחור.
הצבע האדום אש מייצג אנרגיה, צעיר, חזק ותוסס התואם את ההשקפה של גולף החדשה. ורוד פוקסיה מייצג נשיות ורכות. הכחול -נקי, וישראלי המשקף את אופנת כלי הבית ברשת.
הצבע השחור של פולגת משקף את הקו האלגנטי והקלאסי.
הלוגו החדש בכל שלושת הרשתות יופיע על-גבי שילוט חיצוני ופנימי של חנויות הרשת, בפרסום ותוויות ובמוצרי הרשת.
תהליך השלמת החדרת הלוגו יערך כ-3 חודשים עד להשלמתו.
על קבוצת גולף:
קבוצת "גולף" הוקמה בשנת 1986, ומאגדת תחתיה את הרשתות: גולף אנד קו, אינטימה, פולגת, ספרינט, גולף וגולף קידס. החברה מתמחה בקמעונאות והיא בבעלות כלל תעשיות. הקבוצה מעסיקה כ-1355 עובדים.
הרשתות בקבוצה: 18 חנויות פולגת, 40 חנויות לגולף, 42 חנויות לגולף אנד קו ו-25 חנויות לאינטימה.
ב-2005 צפויות להיות: 50 חנויות גולף, 34 חנויות לאינטמה, 19 חנויות לפולגת ו-42 חנויות לגולף אנד קו.