X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

במלאת שנתיים לפעילות המותג הסלולארי לצעירים של חברת פלאפון, ניתן לראות בברור כי הצעירים מצביעים Esc: למרות הסביבה התחרותית בה פועל המותג, כ- 350,000 מנויים הצטרפו ל- Esc ובכך גדל נתח השוק של החברה בקרב צעירים עד גיל 30 ב- 50%: מ- 20%, ערב השקת המותג לפני שנתיים, לכ- 30% כיום. למעלה מ- 60% מהמצטרפים ל- Esc הם מנויים שנטשו את החברות המתחרות או מנויים חדשים בענף. לקוחות אלו מוציאים פי אחד וחצי ממנוי ממוצע בכל שאר הרשתות.
חברת פלאפון היא החברה הסלולארית הראשונה בישראל אשר מנהלת שני מותגים נפרדים ומבודלים. אסטרטגיית ה- OPTIMIZER בה נוקטת פלאפון מאפשרת את מימוש הפוטנציאל של החברה בכל זירות השוק בהתאם לקהלי היעד. באמצעות Esc הושגה מובילות בזירת ה- Mobile Entertainment ואילו מותג פלאפון מממש את הפוטנציאל בזירת ה- Best Value for Money ובזירת העסקים.
היתרון התחרותי המרכזי עליו מבוסס Esc הוא תפיסה כוללת של חוויה סלולארית חדשה תוך מיצוב מבודל לצד ערכי מותג מובחנים ורלוונטיים עבור קהל היעד שהוגדר – הצעירים. פלאפון פרצה דרך לפני שנתיים בהשיקה את המותג הסלולארי הראשון בישראל שממוצב כבידור סלולארי (Mobile Entertainment) עבור קהל זה. המותג נבנה כולו בהתאמה לעולם הצעירים: שפה ייחודית, תכנים, מוצר ומכשירים. במהלך השנתיים הושק מגוון רב של שירותי ערך מוסף פורצי דרך התואמים את המציאות אחרת של Esc: אפליקציות מוזיקה חדשניות (דוגמת Esc FX, קריוקי, הלחנת צלצולים והקלטת צלצולים קוליים), משחקי ג'אווה ומשחקי רשת מתקדמים (כמו השש בש הסלולארי הראשון) ושירותים לחיזוק התקשרות בין החברים כמו Esc2Friends , שרות MADLOVE ועוד.
המטרה הושגה: השקת Esc החזירה את פלאפון כאופציה רלוונטית בשוק הצעירים. 90% ממנויי Esc הם בני פחות מ- 30, רובם הגדול בני פחות מ- 24. לקוחות Esc הנם משתמשים קבועים ופעילים בשירותי התוכן של Esc ולכן ההכנסות משירותים אלו גבוהות עד פי שלוש מהממוצע למנוי סלולארי. לקוחות Esc שולחים פי שתיים הודעות SMS מהממוצע בשוק וגולשים למעלה מ- 2.5 מיליון דקות גלישה בחודש.
הגידול הניכר של פלאפון בנתח השוק של הצעירים בצרוף העובדה כי מנויי Esc הנם האיכותיים ביותר בשוק הסלולארי ומוציאים פי אחד וחצי ממנוי ממוצע בשאר הרשתות מעידים כי השקת Esc היוותה מהלך מכריע בהתאוששות של חברת פלאפון ובחזרתה למובילות בשוק הסלולאר.
פלאפון מקפידה לערוך בדיקות וסקרים ולעקוב אחר כל מדדי ההצלחה של המותג במטרה להמשיך לשפר ולהגדיל את נתח השוק שלה בקרב צעירים.
בסקר שנערך על ידי חברת "כלים שלובים" במלוא שנתיים להשקת המותג נמצא Esc כ"מתאים ביותר לצעירים" בקרב 81% מהצעירים (לעומת 11% לאורנג' ו- 4% לסלקום)!
בבדיקת נתח השוק הפוטנציאלי נמצא ענו 38% מהצעירים שבמידה שלא היו מנויים באף חברה היו בוחרים ב- Esc 32% ענו אורנג' ו- 15% ענו שהיו בוחרים בסלקום.
6% מלקוחות סלקום אמרו שהם מתכוונים לעבור ל- Esc בזמן הקרוב, כך גם 4.5% מלקוחות אורנג'.
הקונספט הפרסומי של Esc שם דגש על הביזאריות והצבעוניות ומצליח לקדם את עולם המשחקים והתוכן הסלולרי החדשני והנועז של המותג. קמפיין העיר האדומה של Esc נבחר במשאל שנערך על ידי "נמר של נייר" כקמפיין השנה של 2004 (כמהלך הפרסומי של 2004 נבחר המיתוג המחודש של פלאפון) משאל זה מצטרף להערכה התקשורתית הרבה ולשלל הפרסים שלEsc ובינם הכתרתו על ידי מגזין דה מרקר כאחד מעשר ההצלחות השיווקיות של השנה, זכייה ב- Effie 2003, קקטוס 2003, פרס ה-Globe על הקמפיין הרב שיטתי הטוב ביותר , מותג השנה וקמפיין שנת 2003 על פי מעריב ועוד.

תאריך:  18/01/2005   |   עודכן:  18/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il