X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪


יוניליוור נכנסת לשוק הטיפוח לגבר בישראל:
משיקה את AXE - מותג מס' 1 בעולם בשוק הדאודורנטים לגבר.
יוניליוור מביאה לישראל את AXE מותג טיפוח גברי מוביל בעולם, ומשיקה את ה-Body Spray-דאודורנט ספריי לכל הגוף, וצופה לתפוס במהלך השנה הראשונה להשקה, נתח של 7%
משוק הדאודורנטים בישראל - ונתח של 17% משוק הדאודורנטים לגבר.
יוניליוור ישראל תשקיע בהשקה כ-4 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה ובערוצי מדיה נוספים-המותאמים לקהל הצעיר כגון: פאבים, מועדונים, פרסום סלולרי ורדיו.
לאור הצלחת אסטרטגיית כינוס המותגים שהובילה יוניליוור בשנת 2004 בתחום הטיפוח האישי, במסגרתה בחרה החברה להתמקד במותגי הליבה שלה - דאב, ופינוק, אשר הניבו צמיחה בשיעורים גבוהים: דאב גדל ב-15%, ופינוק ב-12% והשקה מחדש את מותג לוקס. יוניליוור ישראל משיקה את AXE מותג הטיפוח הגברי בשנת 2005.
יוניליוור ישראל נכנסת לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי - AXE, שהינו המותג המוביל את שוק הדאודורנטים לגבר בעולם. AXE מתמקד בקהל הגברים הצעירים שאליו גם מופנית התקשורת השיווקית.
ההשקה כוללת סדרה של 6 דאודורנטים Body Spray, דאודורנטים המשלבים הגנה לטווח ארוך עם ריח מדהים, לשימוש בכל מקום בגוף שרוצים להרגיש רעננות וריח מצוין.
ההשקה תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 וב-MTV בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ההחלטה על השקת AXE נובעת מזיהוי ההזדמנות של יוניליוור להכנס לתחום הטיפוח הגברי, תחום שאינו מפותח דיו בישראל, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני, הממוקד בגברים צעירים.
AXE הינו אחד מהמותגים המובילים של יוניליוור בעולם וזוכה להצלחה רבה. אנו צופים לתפוס עם המותג AXE נתח של 7% מסה"כ שוק הדאודורנטים בישראל, ונתח של 17% משוק הדאודורנטים לגבר, כבר במהלך השנה הקרובה.
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל: "AXE ממוצב כמותג טיפוח לגבר הצעיר, סקסי חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. AXE הפונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת השיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולרי ופעילות במועדונים ובפאבים".
סדרת AXE דאודורנט Body Spray כוללת 6 וריאנטים במגוון ניחוחות ייחודיים
לשימוש על כל הגוף:
AXE APOLLO
AXE ESSENCE
AXE ORION
AXE PHOENIX
AXE TSUNAMI
AXE TOUCH
תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים.
ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל נאמד בהיקף של כ-90 מיליון שקל בשנה. על פי נתוני אי.סי. נילסן (אוקטובר 2004) השוק המבורקד מוערך בהיקף של כ-43 מיליון ₪ בשנה.
שני המותגים המובילים הינם ספיד-סטיק עם נתח שוק של 33% וגי'לט, עם נתח שוק של 17%. לצידם: טיטניום, עם 13%, אדידס עם 12%, פה 7% וניוואה 6%.
ברמת סוגי הדאודורנטים, שוק הדאודורנטים לגבר בישראל מתחלק ל-3 פורמטים (סוגים): 46% משתמשים בדאודורנט סטיק, 45% בספריי ו-9% ב-רול (אי.סי. נילסן-כמותי אוקטובר 2004).
יוניליוור צופה שעם כניסת AXE, יגדל כל שוק הדאודורנטים לגבר באופן משמעותי.
על הקמפיין של AXE
השקת AXE בישראל תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ובקמפיין פרסום בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24, וב-MTV בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח. התוכנית התקשורתית שמביאה יוניליוור לישראל מותאמת לזו הקיימת ביותר מ-60 המדינות בהן AXE משווק בעולם. AXE נתפס בשווקים בהם הוא פעיל כבר שנים, כ-Cool, גברי, נועז, צעיר וסקסי.
קמפיין AXE יציג 3 סרטונים, את כולם יוביל המסר ""THE AXE EFFECT- האפקט המדהים שיש ל-AXE על נשים... ברגע שהן מריחות אותו- הן לא יכולות לעמוד בפניו.
בסרטון הראשון, גבר צעיר מתיז את AXE על עמוד בחדר שינה ובזכות האפקט של AXE, הבחורה שאיתו בחדר מתחילה לרקוד ריקוד סקסי ומפתה עם העמוד. כדי שהבחורה תתיחס אליו, מתיז הבחור על עצמו...
בשני - גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו לפני דייט עם בחורה. בזמן הדייט, באוטו, הבחורה נמחרת עליו ומריחה את גופו - לכיוון מטה...
ובשלישי - גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו בצורה סיבובית לפני יציאה למסיבה. במסיבה רואים שתי בחורות הרוקדות סביבו בדיוק בכיוונים בהם התיז בחור את AXE. כל הסרטונים נסגרים בקריינות: "הכירו את ה-AXE אפקט ! חדש AXE-דאודורנט ספריי לכל הגוף".
על המותג AXE בעולם
המותג AXE הושק לראשונה בצרפת ב-1983 ובהמשך הושק במדינות נוספות באירופה. באנגליה ב-1985 תחת המותג LYNX. לאחר מכן החל שיווקו בדרום אמריקה. AXE הושק בארה"ב ב-2002 וכיום הוא תופס נתח של 9% מכלל שוק הדאודורנטים עם גידול של 124% בשנה. נתחי השוק של AXE בארצות שונות בעולם: בצרפת ( 9%), בספרד (14%), בבלגיה (16%), באנגליה (18%), בונצואלה (20%). (נילסן 2004 - ויורופיאן מרקט אינסייט 2004).
אודות יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
מחיר מומלץ לצרכן: 25.99 שקל.

תאריך:  24/01/2005   |   עודכן:  24/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il