בזק בינלאומי משיקה חבילת תקשורת בינלאומית חדשה ללקוחות כל החברות - "הדקה השלישית":
במסגרת החבילה: כל דקה שלישית חינם! לשני יעדים בעולם ללא הגבלה, בכל שיחה, בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה!
השקת החבילה תלווה בקמפיין טלוויזיה בעלות של כמיליון ש"ח
בזק בינלאומי משיקה מחר חבילת תקשורת בינלאומית חדשה הממשיכה את קו המבצעים - אפס ארבע עשרה. החבילה מיועדת ללקוחות כל החברות (לקוחות משויכים ומזדמנים) ומציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד. השקת החבילה תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף.
במסגרת החבילה:
· כל דקה שלישית חינם בחיוג ל- 2 מדינות נבחרות מתוך כלל מדינות העולם.
· שאר הדקות יחויבו עפ"י תעריפי מנויים - הזולים בכ- 25% מתעריפי השיחות ללקוחות שאינם משויכים.
· שיחות לשאר מדינות העולם יחויבו גם הן, עפ"י תעריפי המנויים הנמוכים.
· ההצטרפות למסלול כרוכה בתשלום חודשי קבוע בסך 5.90 ₪ (כולל מע"מ).
· ההטבות יינתנו ללקוחות כל החברות, משויכים ומזדמנים כאחד, בכל שיחה, בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה - למשך שנה.
הצטרפות לחבילה, אשר תינתן לתקופה של שנה, תתבצע ע"י רישום במוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי (1845) וללא צורך בחתימה על טופס שיוך.
גלית מלמד, מנהלת השיווק ללקוחות פרטיים, מסרה שבזק בינלאומי ממשיכה בקו של חבילות ארוכות טווח אשר נגזרות מצרכים שעלו ממחקרי עומק שערכה החברה בקרב הלקוחות. עפ"י המחקרים, מעדיף הלקוח חבילה על בסיס קבוע אשר מותאמת לצרכיו ולמידותיו, ללא התחייבות וללא צורך בשיוך.
"החבילה החדשה והקמפיין המלווה אותה, ממשיכים את הקו של הפיכת 014 לקו המבצעים הצעיר, התוסס והאטרקטיבי של בזק בינלאומי תוך הדגשת האטרקטיביות של התוכנית לאנשים המקיימים קשר קבוע עם קרובי משפחה וחברים השוהים בחו"ל", הוסיפה מלמד.
השקת החבילה תלווה בקמפיין טלוויזיה מבית היוצר "אדלר חומסקי & ורשבסקי" שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10. סיסמת הקמפיין, כמו בכל הקמפיינים של 014: "אפס ארבע עשרה של בזק בינלאומי - משתלם, החו"ל משתלם."
קרדיטים: מנהל קריאטיב- יונתן סטירין, ארט דירקטור- דרור יעקובוביץ, קופירייטר- רונן פונרוב, סופרוויזר- שירה יעבץ, תקציבאית- יפעת שפרינגר ואורנית גילמן, מנהל לקוחות- אבשלום הרצוולף, במאי- אביב מערבי, חברת הפקה- גוסטבו הפקות.