יוניליוור מרחיבה את סדרת פינוקי בריאות של תלמה ומשיקה סדרות חטיפי דגנים וגרנולה חדשות המהלך הינו חלק ממהלך בניית "פינוקי בריאות" כמותג מטריה בעולם דגני המבוגרים, במסגרתו מתוכנן קמפיין תקשורתי נרחב בו יושקו 2 סדרות מוצרים חדשות ואריזות בעיצוב החדש של מותג תלמה.
המהלך כולו בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח.
חברת יוניליוור ישראל מחזקת את המובילות של מותג העל תלמה בקטגוריית הגרנולה ומשיקה גרנולה פרימיום תחת המותג פינוקי בריאות, אשר תמוקם על מדף הגרנולה, לצד המותג גרנולה ירושלים.
במקביל, משיקה החברה סדרת חטיפי דגנים בתוספת שוקולד או יוגורט תחת המותג פינוקי בריאות. ההשקות החדשות הינן חלק מחיזוק והעמקת המובילות של המותג "פינוקי בריאות" בסגמנט מוצרי הדגנים לבוגרים (20-55).
במהלך זה השקיעה החברה למעלה מ-5 מליון ש"ח, הכוללים פיתוח מוצרים, קמפיין טלוויזיוני ופעילויות שיווק נוספות.
לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של חברת יוניליוור ישראל:
"השקת גרנולה פרימיום וחטיפי הדגנים החדשים מעידה גם על המהפכה שחלה בהרגליו של הצרכן הישראלי, המעדיף לפנק את עצמו בתחומים רבים ובראשם צריכת מוצרים איכותיים בטעמים ייחודיים וללא ויתור על הערכים הבריאותיים והתזונתיים.
בחרנו להשיק סדרות איכותיות שיתנו מענה לצרכים הקיימים בשוק, הן מבחינת הטעמים הייחודיים אותם הצרכן הישראלי מחפש והן באיכות שבאה לידי ביטוי בעושר ובמגוון התוספות במוצר".
לדברי ליפמן: "סדרת גרנולה פרימיום הינה הסדרה העשירה והאיכותית ביותר בשוק הגרנולה כיום ומהווה עבור הצרכן את ההצעה המוצרית הטובה ביותר בסגמנט. היעד שהחברה הציבה לעצמה הוא לבסס תוך שנה 35% משוק הגרנולה בישראל.
סדרת גרנולה פרימיום של פינוקי בריאות מורכבת מאשכולות גרנולה קראנצ'יים, איכותיים ומגיעה ב- 3 טעמים: תפוח, תות-בננה ובננה-שוקולד. סדרת חטיפי הדגנים הינה על בסיס דגנים,בתוספת שוקולד או יוגורט ב- 5 טעמים: יוגורט ומנגו, יוגורט ותות,שוקולד ומלון, שוקולד ותפוז ובננה תמר (ללא תוספת סוכר) רק 54 קלוריות לחטיף.
החטיפים הינם בעלי ערך קלורי של 66-104 קלוריות לחטיף.
ההשקות החדשות בפינוקי בריאות פונות בעיקר לקהל הצרכנים המחפש נוחות וזמינות, ואת 'הפינוקים' הקטנים לאורך היום - מוצרים איכותיים המספקים תועלות של פינוק, בריאות והנאה.
מותג פינוקי בריאות מחזיק נתח שוק של 70% (12/04) משוק הדגנים למבוגרים והוא בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בסגמנט 23%+.
בסה"כ מחזיקה תלמה עם המותג פינוקי בריאות 49% משוק הדגנים למבוגרים, הגרנולה וחטיפי הדגנים למבוגרים (נילסן, 2004, כספי).
התקשורת החזותית של סדרת פינוקי בריאות משתנה אף היא כחלק ממהלך ההשקה מחדש של תלמה, המחדד את המעמד אליו הגיעה תלמה כיום: יותר דינמית, חטיפית ועדכנית מאי פעם.
האריזות החדשות נמצאו במבחן הצרכנים עדיפות ואהודות על פני האריזות הקיימות. הן מחזקות את מותג המטריה "פינוקי בריאות", מקלות את הזיהוי על המדף ע"י הצרכן ותורמות לתפיסת החדשנות, הפינוק והמובילות.
על יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2004 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitalitiy (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.