המינוי במסגרת ארגון מחדש של פעילות האגודה ותנופת השינוי שמובילה ההנהלה החדשה.
עדית יערון תמונה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח משאבים באגודה למען החייל. יערון, הנחשבת לאחת הנשים המוכרות בענף השיווק והתקשורת, עסקה מעל 20 שנה בתפקידים שונים בתחום יחסי הציבור. עד לפני שנה שימשה כמנכ"ל חברת יחסי הציבור של מקאן אריקסון ישראל (קשר בראל) אותה הקימה לפני 9 שנים. במהלך השנה האחרונה משמשת יערון כמאמנת ויועצת אסטרטגית אישית וארגונית במספר ארגונים.
תפקיד סמנכ"ל השיווק באגודה למען החייל הינו תפקדי חדש, והוא נבנה במסגרת תכנית מקיפה שמיישמים באגודה היו"ר, האלוף (מיל.) יצחק איתן, והמנכ"ל דוד מיימון, שנכנסו לתפקידם לפני כשנה.
במסגרת תפקידה תהייה עדית אחראית על תחומי השיווק באגודה, בכלל זה פיתוח מערך גיוס התרומות בארץ, פיקוח על מרכז הטלמרקטינג ופרויקט "אמץ לוחם" במתכונתו החדשה.
יו"ר האגודה למען החייל האלוף יצחק איתן אומר: "אני משוכנע כי יכולותיה המוכחות וניסיונה העשיר של עדית יתרמו רבות להגברת המודעות לפעילות האגודה ולהרחבת מערך התרומות. הצטרפותה של עדית יחד עם תנופת הפעילות החדשה באגודה יסייעו להעניק יותר תמיכה וסיוע לחיילי צה"ל".
"אני מאמינה כי התפקיד מציע לי אתגר יוצא דופן", אמרה עדית יערון, "בחיזוק אחד המותגים החזקים והנצחיים של מדינת ישראל - החיילים. בימים אלה, המשימה של תרומה לחיילים - הן כקבוצה והן בפרטים - חשובה במיוחד לכולנו כאזרחים וכהורים. אני שמחה כי תהיה לי אפשרות לגייס את כישורי וניסיוני על מנת לפעול בתחום שבו ניתן לגעת באנשים ולהביא להם תועלת אישית ממשית, ואמיתית".