עלית מזון גאה להציג: קמפיין למבצע "דרגון בול GT רולרס" יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
תחת הסיסמא: "מגלגלים, פוגעים, זוכים!":
המבצע "דרגון בול GT רולרס”, בהשקעה כוללת של כמליון דולר, כולל קמפיין פרסום המשלב סרטון פרסום באורך 21 שניות, פעילות קד"מ, שת"פ עם ערוץ הילדים ומודעות בעיתוני ילדים.
סרט הפרסום הופק על-ידי משרד הפרסום הבינלאומי של חברת פריטו ליי ועבר אדפטציה על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R וישודר במשך כשבועיים החל מ - 8/2/05 בערוצים 2, 10, 24, ובבתי הקולנוע - סינמה סיטי וסינמה פלוס, כמו כן תופיע שקופית חסות בחינוכית.
על המבצע-
בכל אחת מאריזות חטיפי עלית המלוחים המסומנות בסרט המבצע מחכה שקית עם רולר/דמות של דרגון בול GT .משחק ה"דרגון בול GT רולרס" מאפשר מגוון של משחקים ע"פ דמיונו של הילד הכל בשיטת מגלגלים, פוגעים, זוכים. בנוסף, ניתן לאסוף את הרולרס והדרגונמן, להחליף ועוד....
את ה"דרגון בול GT רולרס" ניתן להשיג רק בחטיפים המלוחים של עלית: תפוצ'יפס, שוש, צ'יטוס ודוריטוס המסומנים בסרט המבצע בכל רשתות השיווק ובנקודות המכירה הפרטיות בחודשים פברואר- אפריל 2005. ה"אספנים המקצוענים" יוכלו לקבל מחסנית בלעדית למבצע המיועדת לאיסוף הרולרים ודמויות דרגון בול GT ברכישת מארז תפוצ'יפס (4 - 50 גרם).
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, קופירייטר: נדב פרסמן, ארטדירקטור: טני זיפר, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאית: עידית בן זאב, פלנרית: דנית שלו, מפיקת משרד: סיגל נוגסי, מדיה: יונייטד, בית פוסט: גרויטי