מעלה קמפיין שנעשה על-ידי הסטודנטים תחת הסיסמא -"תעז. תתקבל. בצלאל" עלות הקמפיין כ-590,000 ש"ח.
הסרטון ההומוריסטי מתרחש בבית כלא, בתור לטלפון הציבורי. האסירים עומדים בשורה ומחכים בסבלנות לתורם. לפתע עוקף את התור אסיר נידון למוות, חוטף את השפופרת, מחייג ומתחיל לבכות. מסתבר שהוא התקבל לבצלאל...
משרד הפרסום שהופקד על הקמפיין הוא אדלר חומסקי. ביצוע והפקת הסרטון עצמו נעשו על ידי הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.
במסגרת הקמפיין, שהיקפו כ-590,000 ש"ח, יעלה הסרטון בערוצים 10 ו-24 החל מה-14 לפברואר למשך כשבועיים. במקביל יעלה גם באתרי האינטרנט walla ו-msn, ויזמין את המתלבטים לגבי עתידם האקדמי להעז ולהירשם לשנת הלימודים המאה שנפתחת בבצלאל בשנה הבאה.
הסרטון ילווה במודעות עמוד במקומונים של רשת שוקן.
מידי שנה מתקבלים לבצלאל כ-400 סטודנטים מתוך כ-1600 נרשמים בממוצע.
בצלאל, האקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים היא המוסד המוביל והוותיק בישראל ללימודי אמנות ועיצוב ובין המוסדות המובילים בעולם. בבצלאל פועלות כיום תשע מחלקות אקדמיות, כשהבולטות ביניהן - המחלקה לעיצוב תעשייתי, המחלקה לאדריכלות והמחלקה לתקשורת חזותית. בבצלאל פועלת תכנית לתואר שני באמנויות ובעיצוב תעשייתי באישור המועצה להשכלה גבוהה. נשיא האקדמיה המכהן כיום הוא פרופ' ארנון צוקרמן, משנה לעניינים אקדמיים - ד"ר יערה בר-און, ודיקנית הסטודנטים היא ד"ר מיכל סלע.
קרדיטים: מנחה הפרוייקט: ערן יובל; תסריט, בימוי, הפקה, עריכה, צילום, פוסט פרודקשן: יבגני חנוכוב, חנן דרור, ישראל ברסלב ויקי איילון; קריינות: איתמר צור; סאונד: ברודקאסט.