X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויליגר
▪  ▪  ▪

"ויליגר" של "Neto" משיקה לראשונה בארץ סדרת מוצרי טונה בשמן זית בטעמים חדשניים: שום ואורגנו, שום שמיר.
היקף ההשקעה בסדרה מעל מליון שקל.
רון סגל מנהל השיווק של Neto מסר כי "הרחבת תמהיל המוצרים נועד להדגיש את הערך המוסף של המותג ויליגר ולחדש פעילות בקטגוריה גדולה אך בעלת סטגנציה מוצרית. כחלק ממדיניות Neto לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי, ויליגר מציגה סדרת מוצרים ייחודית בקטגוריה ונותנת ללקוחותיה אפשרויות גיוון ובחירה חדשות".
ויליגר של Neto משיקה בימים אלה סדרת מוצרי טונה חדשניים ואיכותיים אשר מבוססים על שמן זית ועשבי תיבול.
פיתוח סדרות המוצרים ארך כשנה וחצי והושקעו בו למעלה מ-1מיליון שקל.
סדרת המוצרים של "ויליגר" כוללת שלושה מוצרי איכות חדשים: נתחי טונה עם שום ואורגנו בשמן זית, נתחי טונה עם שום ושמיר בשמן זית ונתחי טונה בשמן זית.
רון סגל מנהל השיווק של Neto מסר כי "הרחבת תמהיל המוצרים נועד להדגיש את הערך המוסף של המותג ויליגר ולחדש פעילות בקטגוריה גדולה אך בעלת סטגנציה מוצרית. כחלק ממדיניות Neto לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי, ויליגר מציגה סדרת מוצרים ייחודית בקטגוריה ונותנת ללקוחותיה אפשרויות גיוון ובחירה חדשות".
על פי נתוני נילסן של נובמבר 2004 היקף שוק הטונה בישראל מוערך בכ- 177 מיליון שקל וב 6500 טון בשנה. השוק נהנה מצמיחה של 5.2%. Neto פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון, ומחזיקה נתח שוק של למעלה מ - 30%.
להשקה מתוכננת פעילות שיווקית רחבה הכוללת: פעילות קד"מ, מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה במטרה להביא למודעות הציבור את סדרת המוצרים החדשה ולהניע את הצרכן להתנסות.
מחיר המוצרים כ - 7.9-8.9 שקל ליחידה.
Neto מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "דלידג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מג'יק" ועוד.

תאריך:  15/02/2005   |   עודכן:  15/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il