דורן תקשורת מקבוצת BBDO, המתמחה באספקת סל רחב של שירותי תקשורת שיווקית כוללת, נבחרה לטפל בפעילות יחסי הציבור של המכון האקדמי טכנולוגי חולון.
פעילות יחסי הציבור תתמקד בהרחבת המודעות בציבור הרחב המכון האקדמי טכנולוגי חולון כמוסד אקדמי עצמאי המוסמך על-ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים בתחומי ההנדסה הטכנולוגיה, והעיצוב של המכון.
המכון האקדמי טכנולוגי חולון הוקם בשנת 1969 ומהווה מוסד מוביל להשכלה גבוהה, שברבות השנים התאים את מבנהו ותוכנית לימודיו בהתאם לצורכי החברה והמשק הישראלי. המכון, בו לומדים למעלה מ- 2,000 סטודנטים, מתמקד בהכשרת כוח אדם טכנולוגי, ברמות הגבוהות ביותר לתעשיית ההיי-טק, ומעניק תואר ראשון B.Sc במקצועות הבאים: ניהול טכנולוגיה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה ותואר ראשון B.A במדעי המחשב (לבוגרי תשס"א-תשס"ג).
בנוסף מעניק המכון תואר ראשון B.Design לבוגרי המחלקות עיצוב תעשייתי, עיצוב פנים ועיצוב תקשורת חזותית.
נשיא המכון האקדמי טכנולוגי חולון הינו פרופ' דוד מועלם-מרון. בינואר 2002 החליטה המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג), להעניק למכון האקדמי טכנולוגי חולון הכרה כמוסד אקדמי עצמאי.
מחלקת יחסי הציבור של "דורן תקשורת" זכתה לאחרונה במספר מכרזים לייעוץ תקשורתי, בהם "מיטבית" - החברה לניהול קרנות פנסיה, איגוד הפרסום הישראלי, "הבצפר" - בית הספר הגבוה למקצועות הפרסום, חברת הייעוץ הארגוני "רענן בשטח", פורמולה ויז'ן והמכללה הישראלית לביטחון וחקירות.