חברת הביטוח הישיר AIG יוצאת היום עם קמפיין רדיו ארצי ואזורי שבמרכזו מספר חיוג חינם של החברה. במסגרת הקמפיין הקליטה תשדיר עם להקת הכושים העבריים, כשהמסר הוא חיסכון של מאות שקלים בביטוח רכב בשיחת טלפון אחת. הקמפיין יעלה באמצעות פרסום צרפתי שטרנשוס זמיר EURO ויימשך 8 שבועות.
הקמפיין מוביל שני קווי-פעולה שיווקים מקבילים: הראשון עוסק בקידום כללי של המותג של AIG. כבר לפני מספר חודשים יצאה חברת AIG בקמפיין מיצוב חדש, באמצעות מסע פרסום רחב היקף תוך שהיא עוברת מדגש על "אמריקה" לשפה "ישראלית", המבליטה את שני המסרים העיקריים של מחיר נמוך וחיסכון תחת הסיסמא: "החיסכון מתחיל בטלפון".
קו הפעולה השני עוסק בהעמקת המודעות למבצעים ספציפיים, כגון ההטבות הניתנות לבעלי כלי רכב מתוצרת יפנית, תנאים מיוחדים לבעלי כלי רכב צרפתיים, מבצע מנוי לענק הוידאו לבעלי מכונית קומפקטית ועוד.
לדברי מיקי ברקן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG, שירת מקהלת הכושיים העבריים מכניסה לתשדירים קצב ונשמה, היא תבטיח בולטות אל מול אינספור התשדירים ברדיו, אשר נשמעים דומים זה לזה, ותעניק ערך מוסף לזכירות של מספר הטלפון של AIG.
"המטרה שלנו היא לחזק את תפיסת המחיר הנמוך ש- AIG מציעה ללקוחותיה, תוך שימוש בשפה ישירה ובגובה העיניים, שלצרכן הישראלי קל להזדהות איתה", אמר ברקן. ברקן הוסיף כי מספר הטלפון לחיוג חינם 400-400-800-1 מהווה אחד הנכסים החזקים של החברה, ובמסגרת אסטרטגיית הפרסום מנוצלת המודעות הגבוהה בציבור למספר חיוג חינם כדי לחזק את המסר של החיסכון במחיר.