חב' "סילון ספורט", יבואנית נעלי "ניו באלאנס" ("New Balance"), מותג נעלי ריצה וההליכה המוביל בעולם, יוצאת בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש תחת הסיסמה - "life with balance". - תקציב הקמפיין 1,200,000 ש"ח.
קמפיין המיתוג הינו קמפיין הטלוויזיה הראשון של החברה שמצולם בישראל והוא עתיד להיות משודר גם במספר מדינות בחו"ל.
הקמפיין מתבסס על האסטרטגיה החדשה ועל הפילוסופיה של החברה בחו"ל. הפילוסופיה של ניו באלנס, באה מתוך האמונה כי בעולם המודרני, כל אחד צריך למצוא את הדרך לחיות חיים מאוזנים, המשלבים עבודה, ספורט והנאה, ומי שמוצא את הזמן לרוץ, להתעמל ובכלל להשקיע במה ובמי שהוא אוהב חי חיים מאוזנים ומאושרים יותר.
הקונספט שעומד מאחורי הקמפיין מציג את האיזון שקיים בטבע בין היסודות - אדמה, אש, אוויר ומים, כמשל לפילוסופיה של המותג.
הקמפיין ממשיך את השפה הקריאטיבית שמלווה את המותג בשלוש השנים האחרונות, המציגה רגל יחפה המסמלת את הנוחות והטכנולוגיה הבלתי מתפשרת של ניו באלאנס. לצורך צילומי הקמפיין והצורך בזוויות הצילום המורכבות נבנו במיוחד מתקני דולי והצילום נעשה בטכניקה ייחודית שפותחה במיוחד לצורך הצילומים.
במסגרת הקמפיין ערכה החברה אודישנים לכ-200 אתלטים ולבסוף נבחר האתלט שרגליו יובילו את הקמפיין.
מהלך הסרטון: הסרט מציג אתלט שרץ יחף ומתמודד עם 4 היסודות בטבע, אדמה, אש, אוויר ומים. המצלמה מלווה את כפות הרגליים שלו, כשהוא רץ על חול, גחלים לוחשות, קופץ באוויר ולא עוצר גם שצריך לעבור במים.
בסוף הסרט, נחשפת האות N שהיא סימן ההיכר של המותג, על כף הרגל. ומופיע הסיסמה - "New balance, a life with balance".
הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה נרחב בערוצים 2, 10 ו-24 וקטלוג תדמיתי מהודר שיופץ בעיתונות ארצית.