500,000 ישראלים החיים בארה"ב וקנדה יוכלו לראות פרסומות מישראל, בטלוויזיה הביתית שלהם. הרשת הישראלית, THE ISRAELI NETWORK, משדרת באמצעות לווין את מיטב תוכניות הטלוויזיה הישראליות לכל רחבי היבשת, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. לחברות ישראליות שמוצריהן נמכרים בארה"ב, ולכאלה הרוצות לחשוף את שירותיהן בארץ ל"תיירים" הישראליים מארה"ב המבקרים כאן, יש ערוץ פרסום יעיל וייחודי.
"השקת הרשת הישראלית בארה"ב פותחת בפני חברות ישראליות שוק איכותי עם כח קניה מוכח" אומר שלמה וולפרט, מנכ"ל הרשת. "פרסום בטלוויזיה ברשת הישראלית מאפשר למפרסמים להעביר מסרים בתדירות גבוהה ובמחירים אטרקטיבים תוך שימוש במדיה האפקטיבית ביותר".
אוכלוסיית הישראלים המתגוררים בארה"ב מוערכת בכ-500,000 איש. נוסף לישראלים בארה"ב מתגוררים מליוני יהודים בכ-360,000 בתי אב, בהם לפחות מבוגר אחד דובר עברית. מחקרי שוק שנערכו על-ידי מכון דחף ואוניברסיטת סנט ג'והן בניו-יורק, מצביעים על שוק איכותי מתוכו 57% משתכרים מעל 50,000 דולר בשנה, ול-43% לפחות תואר אקדמאי אחד. עוד בסקר כי ב-60% מבתי האב מתגוררים ילדים בגילאי 3-18.
חבילת הפרסום שמציעה הרשת הישראלית כוללת פרסומות בטלוויזיה, באתר
האינטרנט של החברה ובדיוור ישיר למנויים. גולן שקד סמנכ"ל השיווק של הרשת מדגיש כי חבילות הפרסום המקיפות מאפשרות ללקוחות לנצל את תקציב השיווק בצורה ממוקדת וחסכונית: "מגוון השידורים הרחב מאפשר למפרסמים למקד את המסר על-ידי בחירת תוכנית המושכת פלח שוק מסויים" דברי שקד.
בין המפרסמים ברשת חברת ציוד הספורט הבינלאומית פומה, חברות השכרת הרכב אוויס וטראפיק, חברת ביטוח הבריאות דייויד שילד, יינות ירדן ועוד. הרשת במשא-ומתן מתקדם גם עם חברות מזון ישראליות מובילות המשווקות מוצריהן בחו"ל.
הרשת הישראלית הוקמה בשנת 2001 במטרה להעביר שידורי טלוויזיה איכותיים לישראלים המתגוררים ברחבי ארה"ב וקנדה. הרשת רוכשת זכויות שידור בלעדיות לארה"ב מהערוץ הראשון, הערוץ השני, ערוץ הספורט והטלוויזיה החינוכית. הרשת הישראלית היא בבעלות החברות IGB בבעלות יצחק קאול המשמש כיו"ר החברה, קרדן תקשורת, מרלז תקשורת, וארנון מילצ'ן. משרדי הרשת הישראלית ממוקמים בכפר-סבא, מנהטן ולוס אנג'לס בארה"ב.