X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדלר חומסקי
▪  ▪  ▪

אדלר חומסקי נכנסים לשותפות בפרסום LEAD המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר ושיווק מבסיסי נתונים.
במסגרת העסקה ירכשו אדלר חומסקי מידי רמי יהודיחה את השליטה בחברה באמצעות רכישת 70% ממניותיה לאורך תקופה של שלוש שנים, רמי יהודיחה יחזיק ביתרת המניות ויעמוד בראש החברה.
LEAD הוקמה ומנוהלת ע"י רמי יהודיחה, לשעבר מנכ"ל סוכנות הדיירקטOGILVY ONE ישראל ומי שהיה סמנכ"ל בקבוצת פוגל לוין במשך 6 שנים.
פרסום LEAD נחשב למשרד מצליח הנמצא בצמיחה גבוהה ומתמדת מיום השקתו לפני כשנה וחצי כמשרד המתמחה בפרסום ממוקד למגזר העסקי ובשיווק ישיר. המשרד צומח בקצב מאוד מהיר ורכש לקוחות גדולים ובינלאומיים, ביניהם: מיקרוסופט ישראל, בזק זהב, ECI, , אמדוקס, אומניטק , תטיס תקשורת, אשבל טכנולוגיות, ועוד.
לאחרונה זכה המשרד בפרס best practice ממיקרוסופט העולמית אשר החליטה ליישם קמפיין ותוכנית שיווקית של המשרד בכל משרדי מיקרוסופט בעולם.
יצויין כי במסגרת השותפות ולצד פיתוח התחום העסקי, חטיבת הדיירקט של LEAD תשמש כזרוע השיווק הישיר של קבוצת אדלר חומסקי ותייצג את GREY DIRECT העולמית.
רמי יהודיחה:
רמי יהודיחה אומר שמגזר הb2b פועל אחרת מהמגזר הפרטי והדבר דורש התמחות והתמקצעות. בעולם לדבריו כבר הבינו זאת מזמן וקיימות סוכנויות ייעודיות לטיפול במגזר זה הן המדינות באירופה, והן בארצות הברית. יהודיחה:" החיבור לקבוצת אדלר חומסקי הינו מנוף חזק למימוש הפוטנציאל העסקי של החברה, והוא יאפשר לחברה להמשיך ולצמוח ולהטמיע את ההתמחות שלה בקרב החברות והמפרסמים הגדולים במשק.
יהודיחה מוסיף: היות וליבת הפעילות שלנו היא פעילות שיווק ישיר מפולח ומבוסס נתונים, חטיבת הדיירקט שלנו תייצג את GREY DIRECT העולמית ותייצר ערך מוסף גבוה ומיידי ללקוחות קבוצת אדלר חומסקי.
אייל חומסקי:
"אני רואה פוטנציאל מאוד גבוה בתחום המגזר העסקי ותחום השיווק הישיר. רכישת השליטה ב-LEAD היא שלב נוסף באסטרטגית הפיתוח העסקי של קבוצת אדלר-חומסקי, לייצר מערך שיתן מענה לכל פלחי הפעילות העסקית-שיווקית, כמו קבוצות הפרסום הגדולות בעולם".
יצויין כי מנהל הקריאייטיב של החברה הוא עמיר זינגר מי שהיה ממקימי msn ישראל והיה העורך הראשי של האתר,עמיר לשעבר קראייטיב בכיר בפרסום לינאל ופרסום פוגל לוין, חתום על קמפיינים רבים זוכי פרסים בארץ ובעולם.
מידע רחב יותר (עדיין חלקי - יורחב בראיון) למטרת נוספות כמו כתבה מלאה:
LEAD היא סוכנות פרסום הראשונה בישראל המתמחה במגזר העסקי (b2b,) ובשיווק ישיר ומספקת את כל הכלים לתקשורת השיווקית במגזר העסקי, תוך עבודה על פי מודל ייעודי המאפשר שילוב חכם של ערוצי הפרסום במטרה לבנות מותגים עסקיים ולהשיג לידים איכותיים.
החברה מעניקה פתרון מלא לשיווק למגזר העסקי הכולל בניית מותג, פרסום, שיווק ישיר, ואינטראקטיב.
ב. על כל הנושא והתחום ועל ההבדלים המרכזיים בין פרסוםb2b לפרסום b2c - לדבריו, פעילות הפרסום והשיווק לתחום ה-b2b יכולה להיות מאוד דומה, יחד עם זאת כל כך שונה מפרסום ל-b2c. מותגים עסקיים נרכשים ע"י קניה אימפולסיבית של אדם בודד לעיתים רחוקות מאוד. לרוב תהליך קבלת ההחלטות בעסקים יכול להתקבל על-ידי 20 או 30 אנשים, שלכל אחד מהם יש את כוח הוטו.
תחום ה-Business to Business מאוד מתפתח בישראל בשנים האחרונות והמפרסמים מוצאים עצמם מתמודדים עם לא מעט אתגרים מורכבים בדרך להגעה אל מקבלי ההחלטות בתחום. קיימים הבדלים רבים בין פרסום לצרכנים לבין פרסום לעסקים. קהל המטרה, המוצרים, תהליך המכירה, התנהגות הצרכנים ואורך חיי הלקוח - כולם שונים.
יש לנו מודלים אסטרטגיים ייעודיים לתחום והמון תובנות שמעניינות את מקבלי ההחלטות.
רמי מוסיף כי בתחום העסקי, המוצרים והשירותים לרוב מורכבים יותר ויקרים יותר מאלה שמשווקים לצרכן בבית. ולכן לעיתים קרובות נדרש שיווק רב שלבי, ומשמעות הדבר היא, שמעגל המכירה יכול להתארך וברך כלל יותר מאדם אחד מעורב בהחלטת הקניה הסופית.
לדבריו,משרדי הפרסום הרגילים לרוב אינם רואים בתקציבים אלו פוטנציאל כלכלי ועסקי משום שאינם יודעים להתמודד עם תכנון תקציב פרסום למגזר העסקי. יתרה מזו משרדי הפרסום נוטים לזלזל בתחום ומתייחסים אל המוצרים לתחום העסקי כמוצרים משעממים עם קהל יעד משעמם.
מצב זה גורם לכך שמנהל השיווק מוצא את עצמו בבעיה גדולה - מחד הוא זקוק למשרד הפרסום שיבנה לו מיתוג וקו פרסומי, מאידך משרד הפרסום אינו מסוגל לתת לו פתרון מספק ואפקטיבי, של תקשור והגעה למקבלי ההחלטות במגזר העסקי.
למעשה במצב הקיים של השוק: א. אין פתרון מתמחה לנישת ה b2b
ב. הלקוח נאלץ לקנות כל שירות במקום אחר, מה שהופך אותו לעיתים
קרובות ללקוח קטן אשר אינו מקבל את התמיכה והייעוץ ששמורים ללקוחות גדולים.
לדבריו, פעילות הפרסום והשיווק לתחום ה-b2b יכולה להיות מאוד דומה, יחד עם זאת כל כך שונה מפרסום ל-b2c. מותגים עסקיים נרכשים ע"י קניה אימפולסיבית של אדם בודד לעיתים רחוקות מאוד. לרוב תהליך קבלת ההחלטות בעסקים יכול להתקבל על-ידי 20 או 30 אנשים, שלכל אחד מהם יש את כוח הוטו.
ג. פעילות ללקוחות, דוגמא לקמפיינים מיוחדים ופעילויות בינלאומיות......

תאריך:  03/03/2005   |   עודכן:  03/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il