X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Road Show
▪  ▪  ▪

במסגרת Road Show בתחום מדעי החיים שייערך בחודש אפריל ייחשפו הסטארט-אפים לחברות אמריקאיות מובילות לבחינת שיתופי פעולה וחשיפה למשקיעים פוטנציאלים; את ה-Road Show מובילות הקרן הדו-לאומית בירד, מתימו"פ ו-PWC.
כעשרים סטארט-אפים ישראלים מתחום מדעי החיים - ביוטכנולוגיה וציוד רפואי, ייצאו ל-Road Show בארה"ב בחודש אפריל. מטרת הביקור היא מפגש עם חברות אמריקאיות מובילות לבחינת שיתופי פעולה עתידיים ועם חברות השקעה לקדם את סבב גיוס הכספים הבא שלהן. את פעילות ה- Road Show בישראל מובילות הקרן הדו-לאומית בירד, מתימו"פ ו-PWC. האירוע בארה"ב ינוהל על ידי הנספחות הכלכלית של ישראל בצפון אמריקה.
האירוע יימשך כארבעה ימים והוא יכלול מצגות, סדנאות ומפגשים עם חברות ענק מתחומים אלה בארבע ערים מרכזיות בחוף המזרחי- ניו יורק, בוסטון, פרינסטון ובולטימור. לכל חברה תינתן האפשרות להציג את עצמה ואת תחום פעילותה בכל אחת מארבעת הערים. יאורגנו מפגשים של אחד על אחד בין סטארט-אפים ישראלים לבין חלק מהחברות האמריקאיות ומפגשי networking שמטרתם להעמיק את הקשר בין התעשייה המתפתחת בישראל למובילי התחום בארה"ב.
המפגש יתקיים לאור ההצלחה שנחל Road Show דומה שנערך לפני כשנתיים. במפגש ההוא לקחו חלק חברות מובילות רבות, בהן יצרנית התרופות מרק, ענקית מוצרי הצריכה והתרופות ג'ונסון אנד ג'ונסון, ג'נרל אלקטריק, עשרות חברות השקעה וקרנות הון-סיכון וחברות נוספות.
"במסגרת ההכנות לאירוע, פנינו ישירות למנהלים בכירים מחברות מובילות בארה"ב מתחומי הביוטכנולוגיה והציוד הרפואי להשתתף ב Road Show , עם הזמנות ממוקדות לתחומים הטכנולוגיים הרלוונטיים לחברות הישראליות" אמר אורי עתיר, מנהל התוכניות בקרן בירד. "לאור הנסיון המוצלח מ-2003, עת מאות חברות אמריקאיות השתתפו בארוע, אנו ממליצים לסטארט-אפים ישראלים לקחת חלק במפגש".
בין החברות הישראליות שכבר נרשמו ל-Road Show ניתן למצוא את SoluBest,V-target ו-Optimata. עתיר מדגיש כי חברות נוספות יכולות עדיין לפנות, ומועמדותן להשתתף ב-Road Show תיבחן על ידי צוות הבדיקה.
על קרן בירד
קרן בירד היא הקרן הדו-לאומית למחקר ופיתוח תעשייתי ישראל - ארה"ב. הקרן פועלת לעידוד שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות מתחומי הטכנולוגיה השונים, ומסייעת ללא תמורה באיתור שותפים אסטרטגיים משתי המדינות, לצורך פרוייקט פיתוח של מוצר משותף.
ב-27 שנותיה השקיעה הקרן בקרוב ל-700 פרויקטים, שהניבו מכירות ישירות ועקיפות של כ-8 מיליארד דולר.
קרן בירד תומכת בפרוייקטים מבלי לקבל בתמורה זכויות כלשהן בחברות השותפות בפרוייקט או בפרוייקט עצמו. כספי התמיכה מוחזרים כתמלוגים מן המכירות. הקרן תומכת בסכום של עד 50% מתקציב הפרוייקט, החל במו"פ וכלה בשלבי המכירה והשיווק הראשוניים. הקרן משתתפת בסיכון ואינה דורשת את החזר ההשקעה במקרים בהם הפרוייקט לא הגיע לשלב המכירות.
קרן בירד עובדת בשיתוף מלא עם לשכת המדען הראשי של משרד התמ"ת בישראל ועם המכון הלאומי לטכנולוגיה ותקנים של ארה"ב (NIST).

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  08/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il