חב' "ג'ונסונ'ס בייבי" מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בקמפיין פרסום חדש לשתי סדרות של מוצרי טיפוח חדשות לתינוקות - סדרת תחליבי רחצה "סופטווש" ("Softwash") וסדרת תחליבי לחות "סופטלושן" ("Softlotion") של ג'ונסונ'ס בייבי". - תקציב הקמפיין כ - 4.5 מיליון שקל.
המותג "ג'ונסונ'ס בייבי" מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לשתי סדרות של מוצרי טיפוח חדשות לתינוקות ולמבוגרים - סדרת תחליבי רחצה "סופטווש" ("Softwash") וסדרת תחליבי לחות "סופטלושן" ("Softlotion") של ג'ונסונ'ס בייבי". - תקציב הקמפיין כ - 4.5 מיליון שקל.
סדרת תחליבי הרחצה "סופטווש" הינם תחליבי רחצה המכילים 1/3 (33%) תחליב תינוקות, המעניק לחות לעור כדי להגן על עור רך ומושלם כשל תינוק בזמן הרחצה.
הסדרה כוללת 3 תחליבי רחצה - תחליב רחצה רגיל - בניחוח המקורי והאהוב של "ג'ונסונ'ס בייבי", תחליב רחצה מרענן, בתוספת בישום עדין ותחליב רחצה מרגיע, בתוספת תמציות אלוורה.
סדרת תחליבי לחות "סופטלושן" - הינה סדרת תחליבי לחות בעלי נוסחת העדינות שהוכחה מדעית של "ג'ונסונ'ס בייבי", מעניקים עור רך ומושלם כשל תינוק.
הסדרה כוללת 2 תחליבי לחות - תחליב לחות "סופטלושן" "לייטקר" בעל נוסחה קלילה הנספגת בעור פי - 2 מהר יותר מתמיד ותחליב לחות "סופטלושן" "אקסטרהקר" מועשר בשמן תינוקות מפנק, המשאיר את העור רך ומושלם כשל תינוק למשך כל היום, וללא תחושה שמנוניות לאחר השימוש.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה מסיבי של שלושה סרטים שונים בעברית וברוסית, קמפיין עיתונות במגזיני הורות ומגזיני נשים במגזר הכללי, החרדי והרוסי, דיילות בפריסה ארצית בנקודות המכירה, אשר יציעו התנסות במוצרים החדשים ומבצעי מתנות אטרקטיביים.
הקמפיין ישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24.
משרד הפרסום: ראובני פרידמן