X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-= הודעה מטעם קסטרו
▪  ▪  ▪

לאחר חדירה לגרמניה ורוסיה קבוצת CASTRO הודיעה היום על
המשך התרחבותה של הרשת בחו"ל וכניסתה לשווקים חדשים בתאילנד, אוקראינה ולטביה.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת CASTRO הודיע היום על חתימת הסכם זכיינות עם חברות הקמעונאות הגדולות: JRA Fashions Co (תאילנד), Argo (אוקראינה), ו-Marco (לטביה).
גבי רוטר, אמר כי זהו נדבך נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של קבוצת CASTRO להרחיב את פעילות החברה בחו"ל. על-פי תוכנית ההתרחבות בחו"ל וחתימת 3 הסכמי הזכיינות עם חברות הענק, צפויות להיפתח 12 צמדי חנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN, באוקראינה, לטביה ותאילנד, במהלך חמש השנים הבאות. סך הכל יפתחו 24 חנויות.
רוטר הדגיש כי במהלך שנת 2004, כחלק מאסטרטגיה זו, הקמנו חברת שילוח במזרח הרחוק, בנינו והפעלנו מרכז לוגיסטי משוכלל ומתקדם אשר יתמוך בצמיחה העתידית בשווקים בינלאומיים. ייסדנו תשתית ארגונית שתשרת את הפעילות הבינלאומית. הקמנו מיזם משותף (JV) בגרמניה ופתחנו חנויות בגרמניה וברוסיה.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת CASTRO אמר לרגל כניסת החברה לשווקים החדשים: CASTRO היא קונספט שלם המורכב מיצירה פורצת גבולות, המיועדת לכל מי שאוהב אופנה. יצירה ישראלית ברמה עולמית, עכשווית ודינמית, המדברת בכל השפות".
על החדרת המותג CASTRO באוקראינה, לטביה ותאילנד:
קולקציית האופנה של CASTRO, מציגה את המראה הנכון מכף רגל עד ראש, TOTAL LOOK עם מגוון רחב של פריטים ממראה טרנדי ועד קלאסי, כולל הלבשה תחתונה סטייליסטית ומגוון רחב של אביזרי אופנה. הקולקציה כולה מעוצבת על ידי צוות העיצוב של CASTRO, הכולל 16 מעצבים ישראלים, מובילים ומצטיינים. הסטודיו לעיצוב של CASTRO כולל 3 מחלקות המעניקות תמיכה ותשתית ל CASTRO בארץ ובעולם: הסטודיו לעיצוב אופנה, הסטודיו לעיצוב טקסטיל וגרפיקה, והסטודיו לעיצוב אביזרים וסטיילינג.
CASTRO הציגה לאחרונה אסטרטגיית שיווק ופרסום חדשה, המובילה את המותג תחת ערכי התשוקה והעיצוב. במסגרת קמפיין הפרסום החדש CASTRO הפיקה 6 סרטוני פרסומת ו 2 FASHION GUIDE האחד לעונת אביב 2005 והשני יהיה לעונת קיץ 2005, בהשתתפות 18 דוגמנים מהארץ ומהעולם.
CASTRO מציגה תוך כדי העונה את הטרנדים העדכניים ביותר, תוך 4 שבועות מיום יצירתם על שולחנו של מעצב האופנה עד למדף החנויות. כתוצאה מכך, CASTRO מציגה בכל יום בין 5-8 דגמים חדשים בכל החנויות הרשת, אשר מעניקים ללקוחות CASTRO את המילה האחרונה והעדכנית ביותר באופנה.
אסטרטגיית החדרת המותג CASTRO בשווקים החדשים תתרכז בפקסום וקידום מכירות. ה-FASHION GUIDE של CASTRO ו-CASTRO MEN יופצו בחנויות.
קולקציית האופנה של CASTRO מוצגת בהתאמה מלאה לקולקציה המוצגת בישראל, כאשר השינויים היחידים שנעשו מקבלים ביטוי בפריטים מחומרים המתאימים למזג האוויר בארצות אלו. שינוי נוסף יתבטא בחלוקה שונה של כמויות הפריטים, שתעשה בהתאמה לצורכי השווקים החדשים. רמת המחירים של CASTRO מותאמת לרמת המחירים של רשתות אופנה בינלאומיות דומות.
על הסכמי הזכיינות וחברות הזכיינות:
חברת CASTRO חתמה עם חברת ARGO על הסכם זכיינות למשך חמש שנים, במסגרתו יוקמו 7 צמדי חנויות CASTRO ו-CASTRO MEN, כאשר החנות הראשונה צפויה להיפתח במרץ 2005 בעיר קייב. חברת ARGO נחשבת חברת ענק באוקראינה האחראית לייצוגם של מותגי האופנה הבינלאומיים ביניהם MANGO, MISS SIXTY, REEBOK, BENETTON, ZARA, PULL AND BEAR.
חברת CASTRO חתמה עם חברת MARCO על הסכם זכיינות למשך 5 שנים, במסגרתו יוקמו 2 צמדי חנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN, כאשר החנות הראשונה צפויה להפתח באפריל 2005 בעיר ריגה. חברת MARCO אחראית לייצוגם של מותגי האופנה הבינלאומיים ביניהם MANGO, PULL AND BEAR, ESPRIT, PROMOD, JENNYFER, BENETON.
חברת CASTRO חתמה על הסכם זכיינות עם חברת JRA FASHION CO. מתאילנד, לתקופה של 5 שנים + 5 שנים החל ממרץ 2005, להקמת 3 צמדי חנויות של CASTRO ו- CASTRO MEN. החנות הראשונה צפויה להיפתח באוגוסט 2005 בבנגקוק. חברת JRA FASHION CO. אחראית לייצוגם של מותגי האופנה הבינלאומיים MANGO, GUESS & GUESS KIDS

תאריך:  20/03/2005   |   עודכן:  20/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il