X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם פרדיקס פרמצוטיקלס
▪  ▪  ▪

חברת פרדיקס פרמצוטיקלס, חברה העוסקת בגילוי ופיתוח תרופות אתיות חדשות למגוון רחב של מחלות, הכריזה היום על חתימת על הסכם למחקר, פיתוח ומסחור עם האגודה האמריקנית לסיסטיק פיברוזיס. החברה תקבל עד 12.5 מיליון דולר במרוצת שלוש השנים הבאות.
סיסטיק פיברוזיס (CF) היא מחלה גנטית הפוגעת בכ-30,000 ילדים ומבוגרים בארצות הברית ובכ-500 חולים בישראל. גן פגום גורם לגוף ליצור ליחה סמיכה שסותמת את הריאות וגורמת לזיהומי ריאה מסכני חיים. תוחלת החיים החציונית היא כשלושים שנה והחולים נאבקים במחלות ריאה במשך שנים.
"התרשמנו עמוקות מההצלחה של פרדיקס בגילוי ופיתוח תרופות", אמר דוקטור רוברט. ג'. ביל, נשיא ומנכ"ל של האגודה האמריקאית לסיסטיק פיברוזיס. "ההסכם יאפשר לנו לעבוד עם חברה מהשורה הראשונה כדי להתמקד במחקר מבטיח למידול תלת-מימדי של החלבון הפגום ולזיהוי אתר פוטנציאלי להתערבות טיפולית במחלה. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה בתוכניות מחקר אלו יקרב אותנו למציאת טיפול יעיל להחזרת התפקוד של חולי סיסטיק פיברוזיס".
שיתוף הפעולה מקיף שתי תוכניות מחקר. התוכנית הראשונה מתמקדת בחלבון הפגום, אשר מוטציה בגן שלו היא אחד מהגורמים העיקריים למחלה. התוכנית השנייה מתמקדת בקולטן אשר הפעלתו עשויה להקל על הסימפטומים של המחלה. פרדיקס תשתמש בטכנולוגיה החישובית הייחודית שלה כדי להעמיד את המבנה התלת-מימדי של שני חלבוני המטרה הללו, ותשתמש במידע כדי לזהות אתרים להתערבות ריפויית. לאחר שאתרים אלה יזוהו, פרדיקס תשתמש ביכולות גילוי התרופות החישוביות שלה כדי לגלות תרופה המחזירה את התעלות לתפקוד תקין בחולי סיסטיק פיברוזיס.
ד"ר אורן בקר, ממייסדי והמנהל המדעי הראשי של פרדיקס אמר, " מבחינה אסטרטגית הסכם זה מתאים לפרדיקס באופן מושלם. הוא מאפשר לנו להשתמש ביכולות המוכחות שלנו לגילוי ממוחשב של תרופות כדי לעזור לאנשים להיאבק במחלה מסכנת חיים זאת. אנו נרגשים לקראת העבודה עם האגודה האמריקאית לסיסטיק פיברוזיס בשתי תוכניות המחקר".
"הטכנולוגיה שלנו אפשרה לנו עד-כה לקדם שתי תרופות אתיות משלב הגילוי המוקדם לשלב הבדיקות בבני אדם בתוך פחות משנתיים", ציין חן שור, מנהל העסקים הראשי של פרדיקס, לשעבר מקרן יוזמה הישראלית שהיא המשקיעה הראשונה בחברה. "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו ליישם את טכנולוגיית גילוי התרופות האתיות שלנו לתועלתם של חולי סיסטיק פיברוזיס".

תאריך:  21/03/2005   |   עודכן:  21/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il