X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אן.אף.סי.
▪  ▪  ▪


חברת הסלולר פלאפון, השיקה שירות המאפשר ללקוחות החברה לברר פרטים על מצב החשבון שלהם ועושה שימוש במוצר זיהוי הדיבור של חברת NSC הישראלית, המתמחה במוצרי זיהוי דיבור למערכות טלפוניה.
    השירות (המהווה חלק משירות 199
  • ) מאפשר ללקוחות פלאפון להתקשר ולקבל פרטים שונים הנוגעים לחשבונם בחברה כגון מצב חשבון נוכחי, ניצול דקות כלולות וסיכום התשלום בחשבונית הקרובה. השרות, המתבסס על טכנולוגיית זיהוי הדיבור המתקדמת של NSC, מאפשר קבלת המידע הרצוי על ידי שימוש בדיבור טבעי וללא צורך בשימוש בתפריטי לחיצה או בשיחה עם נציג שירות. השרות מוצע ללא עלות וב-3 שפות לבחירת הלקוח:עברית, ערבית או רוסית.
אפליקציית ה-IVR (מערכת המענה הקולי) מבוססת על מערכת ייעודית המותקנת בחברת פלאפון שסופקה על ידי חברת CTware הישראלית המתמחה בפתרונות CTI וטכנולוגיות לשירותי ערך מוסף.
השימוש בטכנולוגיית זיהוי הדיבור של NSC בשירות שבעבר ניתן על ידי שימוש במקשי הטלפון, או נציגי שירות, משפר את ממשק המשתמש וזמני ההמתנה בצורה משמעותית והופך את השירות לנגיש ופשוט להפעלה לכל לקוח בד בבד עם חיסכון בעלויות לחברת פלאפון והקלה על עומס השיחות לנציגי השירות. מאז השקתו, מטפל השירות בתעבורת שיחות של כ-8000 שיחות ביום (כ-3 מיליון שיחות בשנה). היקף המהווה הצלחה גדולה לשירות.
לדברי דן שריר, מנהל טלקום בפלאפון, "שירות זה מהווה נדבך נוסף לשירותים המתקדמים שפלאפון מעמידה לרשות לקוחותיה. פלאפון מאמינה כי לקוחותיה ראויים לקבל מידע ושרותים בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, וטכנולוגיית זיהוי הדיבור היא אחת מהן. השימוש בדיבור טבעי יקל על לקוחותינו לקבל את המידע הרצוי בצורה זמינה ונוחה בכל שעה ביממה".
לדברי ד"ר עמי מויאל, מנכ"ל NSC, "השירות שהושק על ידי פלאפון בשימוש במוצר זיהוי הדיבור של NSC ממחיש ערכה הכלכלי של טכנולוגיית זיהוי הדיבור כאשר היא ממומשת בתחום שירות הלקוחות. השירות הוא לכאורה פשוט, אך מכיוון שהוא מטפל במידע הנדרש ע"י אלפי לקוחות ביום מחד, והוא קל שימוש למתקשר מאידך, החיסכון בעלויות תפעול ובאיכות השרות במוקד השירות בפלאפון הוא מיידי וברור. אנו שמחים על הבחירה של פלאפון במוצר זיהוי הדיבור של NSC ומקווים להמשך שיתוף פעולה הדוק בין החברות".
אודות NSC - Natural Speech Communication Ltd.
NSC הוקמה בשנת 1994, מפתחת ומייצרת מנועי זיהוי דיבור (ASR) על גבי כרטיסי PCI ביחס דחיסות גבוה וביחס עלות-תועלת מיטבית. מוצרי החברה מופנים לשווקים שונים של עולם הטלפוניה: ארגונים, ספקי שירותים ובהם בעיקר מפעילים סלולאריים, מוקדי שירות והשוק הביטחוני. לקוחות NSC, בעיקר מפתחי יישומים, עושים שימוש ביתרונות שמעניקים מוצרי החברה על מנת לספק שירותים מבוססי ממשק קולי לאלפי משתמשים בו זמנית, או אפליקציות מבוססות איתור מילות מפתח לאלפי שיחות טלפון, תוך שמירה על ארכיטקטורת מערכת פשוטה, אינטגרציה קלה, עלויות נמוכות וצריכת אנרגיה נמוכה. החברה פעילה בעיקר בישראל, צפון אמריקה ואירופה עם משרדי מכירות בישראל, ארה"ב, אנגליה וגרמניה. בעלי המניות בחברה: אודיוקודס, קורקס, כור ופולאר. מנכ"ל החברה הינו ד"ר עמי מויאל.
אודות CTware
חברת CTware מקבוצת אלגדקום, הינה ספקית מובילה של פתרונות בתחום התקשורת בקשת רחבה של תעשיות בכלכלה הגלובלית. החברה הוקמה בשנת 2001 והינה בבעלות פרטית מלאה של קבוצת אלגדקום, הפעילה בשוק הבינלאומי.CTware מתמחה בתחום ה-CTI ומוצריה מבוססים על פלטפורמה שהינה פרי פיתוחה (X-builder).
CTware משווקת את מוצריה בישראל ולה התקנות אצל לקוחות מהשורה הראשונה בגופי טלקום ובשווקים נוספים בהם תיירות, ביטוח, מזון, בריאות ועוד. לחברה מספר התקנות באירופה ובכוונתה להתרחב ולהעמיק את פעילותה בשווקים נוספים בשנה הקרובה.
אודות פלאפון תקשורת
פלאפון תקשורת הוקמה בשנת 1986 הייתה החברה הראשונה שהחדירה את השירות הסלולרי לשימוש בישראל. שמה של החברה הפך במהרה לשם מותג גנרי למכשיר הסלולרי.
החל מ-2003 פלאפון פועלת בפריסה ארצית באמצעות הרשת המהירה CDMA 1X. בספטמבר 2004 השיקה החברה שירותי הדור השלישי בטכנולוגיית ה - EVDO. טכנולוגיה זו מספקת לפלאפון יתרון תחרותי על פני חברות הסלולר האחרות ומאפשרת לה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים מתקדמים בזכות הקצב המהיר שלה והשימוש באפליקציות חדשות בעיקר כאלה שהיו מוכרות עד היום מתחומי הווידיאו, הטלוויזיה והגלישה באינטרנט המהיר בקצב ADSL.
פלאפון פועלת באמצעות שני מותגים במטרה לספק לקהלי יעד שונים חווית תקשורת ייחודית על פי צרכי קהל היעד. מותג Esc שהושק ב-2003 הוא כיום המותג המוביל בסגמנט הצעירים וה- Mobile Entertainment.
משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בגבעתיים ו-32 מרכזי שירות ומכירה ללקוחות פזורים ברחבי הארץ לנוחות לקוחות החברה.
פלאפון מעסיקה כ-4,700 עובדים, רובם מהנדסים, טכנאים ואנשי שירות לקוחות. לחברה למעלה מ-2.13 מיליון לקוחות פעילים.

תאריך:  22/03/2005   |   עודכן:  23/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il