X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יעל גלנטי, יחסי ציבור דוא"ל וגנר גרישטין קיציס תדמיות תקשורת
- הודעה מטעם L'ORÉAL PARIS
▪  ▪  ▪


L'ORÉAL PARIS פורצת דרך בעולם הצביעה הביתית ופותחת קטגוריה חדשה וחדשנית: גוונים עדינים מעכשיו גם בבית!!
COULEUR EXPERTE - ערכת צביעה חדשנית הכוללת צבע וגוונים עדינים.
שוק צבעי השיער הביתיים מגלגל כ-130 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה שוק הערכות כ- 62%.
בשנת הפעילות הראשונה של קולור אקספרט מצפה לוריאל-ישראל לכבוש עוד 10% משוק ערכות הצביעה הביתיות ולשנות את הרגלי הצריכה בתחום.
אלי שגיב מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל-ישראל:
"לוריאל פריז מובילה את שוק ערכות הצביעה הביתית עם נתח שוק של 25% מסך כל הערכות. קטגוריית צבעי השיער הביתיים בישראל מגלגלת כ-130 מיליון שקלים בשנה. שוק ערכות הצביעה הביתי מחזיק בנתח שוק של 62% ומגלגל כ-80 מיליון שקלים בשנה".
מסקר שערכה חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל-ישראל עולה כי כ- 62% מאוכלוסיית הנשים צובעות שיער. 26% מהן צובעות שיער בבית, 26% צובעות במספרה ו-10% צובעות שיערן בבית ובמספרה.
קמפיין פרסומי רחב היקף המשלב אסטרטגיה של פרסום הסברתי + טסטמוניאל.
אתר אינטרנט מיוחד שהוקם לרגל ההשקה כולל סרטון הדרכה על השימוש בקולור אקספרט, וייעוץ בבחירת הגוונים העדינים המתאמים.
במהלך חודש ההשקה (מרץ-אפריל 2005) קולור אקספרט יימכר במחיר אטרקטיבי ביותר: 59.99₪ (לערכה הכוללת צבע + גוונים עדינים + קרם לטיפוח השיער).
בסדרה 12 גוונים עדינים מבלונד דרך חומים למיניהם ועד אדמוני נחושתי.
לוריאל פריז פורצת דרך בעולם הצביעה הביתית ופותחת קטגוריה חדשה וחדשנית של צביעה ביתית וגוונים עדינים בהתאמה אישית ומשיקה את קולור אקספרט: צבע השיער הראשון בשני שלבים המאיר את השיער בגוונים עדינים. מדובר בשיטת צביעה חדשנית, המתבצעת בפשטות ובנוחות מרבית בבית.
הערכה היא מוצר פרימיום שלא נראה עד היום בקטגוריית הצביעה הביתית ומעניקה ערך מוסף ללקוחות שמעכשיו יכולות למצוא פתרונות בבית שלא היו קיימים עד כה.
שיטת צביעה עם גוונים עדינים ב-2 שלבים קלים
קולור אקספרט היא ערכת צביעה חדשנית וידידותית מבית לוריאל-פריז הכוללת: ערכה לצביעת צבע אחיד, כפפות, ערכה לצביעת גוונים עדינים, מברשת לגוונים וקרם מטפח המכיל שמן משמש.
שיטת הצביעה מתבצעת ב-2 שלבים:
שלב ראשון - צביעת כל השיער בצבע אחיד, עשיר ועמוק, כיסוי מושלם לשיער לבן ושיער מטופח.
שלב שני - הארת השיער בגוונים עדינים בעזרת מברשת פטנט מיוחדת.
קולור אקספרט הושק לפני כשנה באירופה ובארה"ב והפך בתוך שנה להצלחה חסרת תקדים בכל מקום בו הושק. קולור אקספרט נבחר על ידי הצרכנים באנגליה כ"מוצר השנה" במסגרת תחרות Voted product of the year. הנהלת לוריאל פריז מדווחים כי מדובר באחת ההשקות המוצלחות ביותר בתחום צבעי השיער בשנים האחרונות.
קטגוריה חדשה בעולם הצביעה הביתית
לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל-ישראל, "לוריאל מובילה את שוק ערכות הצביעה הביתית עם נתח שוק של 25% מסך כל הערכות. קטגוריית צבעי השיער הביתיים בישראל מגלגלת כ- 130 מיליון שקלים בשנה. שוק ערכות הצביעה הביתי מחזיק בנתח שוק של 62% ומגלגל כ-80 מיליון שקלים בשנה".
מסקר שערכה חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל עולה כי כ- 62% מאוכלוסיית הנשים בישראל מגיל 15 צובעות שיער: 26% מהן צובעות שיער בבית, 26% נוהגות לצבוע שיער במספרה ו-10% צובעות שיער גם בבית וגם במספרה.
15% מתוך אלו הצובעות שיער עושות בקביעות צבע בסיס וגוונים.
כ-50% מאלו הצובעות את שיערן, צובעות אותו אחת לחודש.
לוריאל-ישראל מזהה פוטנציאל רב בקטגוריית הגוונים העדינים בבית ומצפה לכבוש עוד 10% אחוזים מנתח שוק הערכות בעזרת קולור אקספרט בשנה הראשונה.
מהלך ההחדרה לשוק ילווה בקמפיין פרסום שיעלה לאוויר בתחילת חודש אפריל, באמצעות משרד הפרסום "גיתם". הקמפיין יהיה בסימן הדרכה והדגמת המוצר.
בנוסף יעלה לאוויר אתר אינטרנט של קולור אקספרט בו יוקרן סרט הדרכה על השימוש בערכות הצביעה החדשניות, מומחה מטעם החברה יענה על שאלות והגולשים יוזמנו להצטרף אל מועדון הלקוחות של קולור אקספרט.
השקת קולור אקספרט תכלול נראות חדשנית ואטרקטיבית בנקודות המכירה, ייעוץ מקצועי, הצבת קטלוג יוקרתי, בעמדות המכירה ופעילות קד"מ באמצעות חברת YOUNG.
מחיר לצרכן:
מחיר רגיל: 69.99 שקל.
מחיר היכרות: 59.99 שקל (במהלך חודש מרץ-אפריל 2005).
להשיג ברשתות הפארם, כל-בו, מזון ובתמרוקיות מובחרות.

תאריך:  23/03/2005   |   עודכן:  23/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il