X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דאי טלקום ישראל
▪  ▪  ▪

מוטי אלמליח, מנכ"ל דאי טלקום ישראל: "כניסתה המהירה והמוצלחת של אלקטל לישראל מעידה יותר מכל על איכות המכשירים וחדשנותם, ואין לי ספק כי זו סנונית ראשונה של קו מכשירים חדשני ומתקדם אשר הצרכן הישראלי יאמץ בהתלהבות".
דאי טלקום ישראל מודיעה היום כי הגיעה להסכם עם חברת סלקום במסגרתו תספק לה מכשירי i-mode A342 מתוצרת אלקטל. זהו הסכם ראשון לחברת דאי טלקום עם מפעיל GSM בישראל והוא מגיע כחודש בלבד לאחר ההודעה על ייצוג בלעדי של הקונצרן Alcatel & TCL Mobile Phones. יש לציין, כי עבור סלקום מדובר במכשיר הראשון אשר יושק ברשת שלה עם תכונת ה-i-mode.
מוטי אלמליח, מנכ"ל דאי טלקום ישראל: "זו כניסה ראשונה של דאי טלקום לתחום ה-GSM בישראל ואנו בהחלט מרוצים שסלקום בחרה במכשיר אלקטל להיות הראשון לחנוך את כניסתה לעולם ה- i-MODE ולהעשיר את חווית התוכן ללקוחותיה". אלמליח הוסיף, "כניסתה המהירה והמוצלחת של אלקטל לישראל מעידה יותר מכל על איכות המכשירים וחדשנותם, ואין לי ספק כי זו סנונית ראשונה של קו מכשירים חדשני ומתקדם אשר הצרכן הישראלי יאמץ בהתלהבות".
ה-A342 תומך בטכנולוגיית i-mode step2ובעל מצלמה מובנית ווידיאו. למכשיר MP3 & AAC melodies , 64-tones polyphonic melodies Music & Light” keypad;.
אלקטל הצרפתית חברה לאחרונה לקונצרן הסיני TCL, אשר יחדיו הקימו את אחד ממיזמי הסלולר הגדולים בעולם, המשלב יכולות ייצור סיניות עם יכולות מחקר, פיתוח, ושיווק של הצרפתים, המתחלק 45% Alcatel ו-55% Tcl. בשנת 2004 מכרה TCL כ-13 מיליון מכשירים סלולריים ו-Alcatel מכרה כ-7.2 מיליון מכשירים סלולריים. לאלקטל פורטפוליו נרחב, מתקדם וחדשני הכולל מכשירי דור 3, EDGE ואף מכשירים תומכי i-mode.
חברת דאי טלקום, הנשלטת על ידי פולאר השקעות, החלה פעילותה בשלהי 2000 ומאז הפכה ליבואן משמעותי בתחום הטלפונים הסוללריים בטכנולוגיית CDMA. לדאי טלקום מתח שוק ישראלי של 12%. לחברה מרכז פיתוח באיטליה, העוסק בפיתוח ושיווק מודולים סלולריים וטלפונים בטכנולוגיית GSM.
דאי טלקום ישראל מקווה כי מוצרי אלקטל, אשר מהווים קו משלים למוצרי Telit יתנו מענה מגוון לצרכי הלקוחות בישראל ולבסיס של כ-300,000 לקוחות קיימים

תאריך:  27/03/2005   |   עודכן:  27/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il