מעל 18,000 משתתפים בקמפיין האינטראקטיבי של אל על בטלוויזיה ביומיים הראשונים.
הקמפיין האינטראקטיבי עולה באמצעות חברת EMTV וכולל 100 כרטיסי טיסה חינם שיחולקו במהלך הקמפיין.
חברת התעופה הלאומית אל על יצאה עם קמפיין תדמיתי למועדון הנוסע המתמיד של החברה, הכולל פרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10. במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי, מוזמנים הצופים ללחוץ על הכפתור הירוק בשלט, לקבל מידע על מועדון הנוסע המתמיד של אל על ולהשתתף במשחק השאלות עם אפשרות לזכות בכרטיסי טיסה למספר יעדים באירופה.
אל על מפעילה את היישום האינטראקטיבי באמצעות חברת EMTV, אשר בנתה את האפליקציות ומשדרת אותן ממרכז השידורים שלה בתל אביב. הפרסומת משודרת בערוץ 2 ובערוץ 10 למנויים הדיגיטליים של הכבלים והלוויין.
מחברת אל על מסר כי, ההרחבה האינטראקטיבית מתחברת באופן ישיר לשפה התקשורתית של על אל וממשיכה את הקו האסטרטגי של החברה המאופיין בחדשנות ומובילות. הפרסום הטלוויזיוני הכולל את האפליקציה הייחודית יערך עד לתאריך 4 באפריל.
מחברת EMTV נמסר כי לאור ההשתתפות הרבה ביומיים הראשונים, הם צופים כי עד לסוף הקמפיין ייקחו בו חלק למעלה מ-50,000 צופים.