קמפיין חדש המשלב מסרים פשוטים וברורים עם חישוב תעריפי שיחות, נועד להסביר לציבור באופן ברור ופשוט שיותר משתלם לדבר מבזק גם יחסית לשיחות בתוך אותה רשת סלולארית.
בזק יצאה בקמפיין בפריסה ארצית, אשר נועד להפנות את תשומת לב הציבור לעובדה שמשתלם יותר לדבר מבזק גם לסלולארי. הקמפיין הינו צעד נוסף במהלך תקשורתי שהחל בחודש פברואר ונועד לחזק את עדיפותה של בזק כזולה יותר.
בעקבות החלטת משרד התקשורת על הקטנת תעריפי הקישוריות בשיחות הסלולאר מחד והעלאת מחירי זמן אוויר מאידך, שונתה מפת התעריפים של הצרכן - איך? פשוט מאוד, תעריפי השיחות הסלולאריות גדלו באחוזים ניכרים וכך, שיחה מבזק הפכה להיות זולה יותר - אפילו בהשוואה לרוב השיחות המתבצעות בתוך אותה רשת סלולארית. את המסר הפשוט הזה מעבירה בזק ללקוחותיה באמצעות קמפיין כולל חדש בכל אמצעי התקשורת, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, קמפיין טלויזיה ורדיו, קמפיין אינטרנט וגם כתבות פרסומיות.
הקמפיין משתמש במסרים ישירים וברורים, בשפה פשוטה, ובאמצעים ויזואליים בהירים על מנת להסביר לציבור כיצד נראית מפת התעריפים החדשה, ובעיקר כיצד ניתן לחסוך בשיחות הטלפון ולשלם בסופו של חשבון - פחות.
המסרים מבוססים על עובדות, על גרפים ועל טבלאות מחירים המסבירות את ההבדל בתעריפים באופן ברור ביותר. הקו המוביל בכל המסרים הוא הצגת השוואה מספרית בין שיחה מבזק לכל רשת לבין שיחה בכל הרשתות הסלולאריות, אשר נתפשת בטעות כזולה ביותר.
"מטרת הקמפיין לשנות אצל ציבור הצרכנים את תפישת המחיר בנוגע לשיחות מטלפון סלולארי. נכון, הציבור יודע ששיחה מבזק זולה יותר, כאשר מדובר בשיחות בין הרשתות השונות. אבל אצל חלק מהציבור עדיין מוטמע הרושם המוטעה ששיחה בתוך אותה רשת היא זולה יותר מאשר שיחה מבזק. בפועל, בעקבות השינויים האחרונים הפער בין שיחה מבזק לכל רשת סלולאר לבין שיחה בתוך הרשתות הסלולאריות גדל באופן משמעותי לטובת לבזק.
זו הסיבה בגינה החלטנו לצאת בקמפיין אשר יסביר לציבור, אחת ולתמיד, שבזק היא הדרך הזולה והטובה ביותר להתקשר, גם כשזה נוגע למרבית מסלולי ההתקשרות בתוך אותה רשת סלולארית", אומר רמי חזן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בזק. "הקמפיין ימשך כשלושה שבועות, במהלכן, ננסה לתת לציבור כלים לחשב את מרכיבי חשבון הטלפון שלו, באמצעות התעריפים שאנו מפרסמים, וכך להיווכח בעצמו, שבזק היא באמת הזולה ביותר".