רשת "מאדינה מילנו" חתמה על הסכם עם רשת "אפריל" לפתיחת "חנות בתוך חנות" בפריסה ארצית.
היקף ההשקעה במהלך עומד על 1.5 מליון שקל.
רשת "מאדינה מילאנו" בבעלות שלי גפני ובעלה איש העסקים אופק קאירי יוצאת במהלך אסטרטגי חדש להרחבת פעילותה הקמעונאית.
בימים אלה חתמה "מאדינה מילאנו" על הסכם עם רשת "אפריל" לפתיחת חנויות המותג בתוך סניפי הרשת. ההסכם נחתם על בסיס של שותפות בין הצדדים. "מאדינה מילאנו" תפתח את החנויות החדשות במתכונת של "חנות בתוך חנות", בתוך חנויות רשת "אפריל". החנויות יפתחו על שטח של כ-15 מ"ר ויציעו את כל ליין המוצרים העדכני של החברה.
אופק קאירי, מנכ"ל "מאדינה מילאנו" מסר כי "המהלך ימצב את החברה כמובילה והגדולה בישראל בתחום האיפור המקצועי".
עוד מסר קאירי כי "הצפי הינו להגדיל את מכירות החברה בכ-30%, תוך הרחבת קהל היעד ויצירת נגישות גבוהה למותג. ההחלטה על המהלך שביצעה החברה התקבלה לאחר מחקרים שערכנו מהם עלה כי ישנה עלייה במודעות למוצרי איפור וטיפוח איכותיים וייחודיים וכי מהלך אסטרטגי זה עונה לצורך של השוק והצרכנים".
חנויות "מאדינה מילאנו" החדשות יעוצבו בקונספט החדש של החברה, בסגנון איטלקי - מודרני, עפ"י התפיסה של קווים נקיים, צבעים חדים ומובלטים ואמצעי תצוגה ותאורה חדשניים.
החנויות יחולקו עפ"י הקטגוריות של שפתיים, עיניים, פנים וכדומה, המאפשרות התמצאות ברורה לצרכן וחוסכות בזמן.
החנות הראשונה תפתח בתחילת חודש אפריל בקניון הזהב בראשל"צ, במסגרת חנות הקונספט החדשה של רשת "אפריל", המשתרעת על שטח של 300 מ"ר וכוללת חדרי טיפולים, קוסמטיקה ואיפור.
רשת "מאדינה מילאנו" מונה כיום 7 סניפים במיקומים אסטרטגיים בקניונים המובילים: קניון עזריאלי,קניון רמת אביב, רח' שינקין בת"א,קניון ארנה בהרצליה, קניון הנגב בב"ש, גרנד קניון חיפה וקניו גבעתיים.
רשת "אפריל" מונה כיום 22 סניפים ברחבי הארץ.
"מאדינה מילאנו" תפתח את החנויות ברשת "אפריל" בהדרגה ומתכננת להגיע לפריסה מלאה בתוך חמש שנים.
חברת "מאדינה מילאנו" האיטלקית, שהוקמה בשנת 1995 משווקת את מוצריה ברשת חנויות בוטיק ובתי כל-בו המונה 300 סניפים ברחבי העולם.
לחברת "מאדינה מילאנו" סניפים הממוקמים באזורי יוקרה באיטליה, יפן, ארה"ב,בריטניה, צרפת, דרום קוריאה, הונג קונג, טיוואן ועוד. כמו כן משווקת החברה את המותג ברשתות מובילות דוגמת: ברניס וברגדורף אנד גודמן בניו-יורק. החנויות מעוצבות כגלריית אומנות, כאשר כל חנות מעוצבת באופן עכשווי ע"י בעלת החברה, מדינה פרארי, הנחשבת כאומנית הצבע מהמובילות בעולם.
לחברת "מאדינה מילאנו" ישראל נתח של 40% משוק האיפור המקצועי, ובעקבות הכניסה לרשת "אפריל" צופים בחברה להגדיל את נתח השוק בעוד 20%.
לרשת "אפריל" נתח שוק של 20% בתחום מוצרי הקוסמטיקה והאיפור הסלקטיביים.