התחרות תיערך בשיתוף "הבצפר" של חברות הפרסום וחברת "אביטל יוגב.קום - ייעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט".
אביטל יוגב, יזמית ומארגנת התחרות: תפקידנו המשותף הוא להעלות את הפרסום באינטרנט לשיח הציבורי, ולהעניק לו את המקום הראוי לו בעוגת הפרסום בישראל.
תחרות הפרסום האינטראקטיבי החודשי תערך בשיתוף "הבצפר" בית הספר של חברות הפרסום וחברת "אביטל יוגב.קום - ייעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט".
התחרות עליה הכריזה יוגב לפני כשלושה שבועות, תצא לדרך במהלך חודש אפריל. בתחרות ישולבו שני מרכיבי שיפוט נפרדים. האחד של צוות שופטים, עליו נמנים בכירי אנשי השיווק והפרסום בישראל, והשני - בחירת גולשי וואלה!, שידרגו מידי חודש את הקמפיין המועדף.
אביטל יוגב מוסרת כי "הבחירה בוואלה! הנה בחירה טבעית בשותף המוביל כבר עשר שנים ברציפות את שוק האינטרנט הישראלי, וכן את שוק הפרסום באינטרנט. כמו כן, מוסיפה אביטל, כי חשיפה ל- 3.1 מליון גולשי וואלה! תבטיח את מטרות העל של הפעילות, שהנן העלאת הפרסום באינטרנט לשיח הציבורי, והענקת המקום הראוי לו בעוגת הפרסום בישראל".
גלית ליפשיץ-מלמד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בוואלה!, מברכת על היוזמה ומסרה כי היא מעריכה שתוך זמן קצר תהפוך התחרות למוסד בעל משמעות. בנוסף, ציינה ליפשיץ מלמד כי הבחירה בוואלה! מבטיחה חשיפה לרב המוחלט של גולשי האינטרנט בישראל ומשום כך מהווה במה ראויה לתחרות מסוג זה.
עוד נמסר מהבצפר של חברות הפרסום המקיים בשוטף השתלמויות לענף בנושאי אינטראקטיב, כי הבצפר מוצא חשיבות רבה בתחרות. "התפתחות הפרסום באינטרנט בשנתיים האחרונות, הביא לגידול משמעותי בפעילות חברות האינטראקטיב- שחלקן אף מיוצגות היום באיגוד חברות הפרסום. קידום תחום הפרסום באינטרנט, באמצעות חשיפה של מפרסמים פוטנציאליים לפרסום בכל אתרי האינטרנט, והגברת ערנותם של הגולשים לנעשה בתחום היא מטרה חשובה" מוסרת ורד בטש סמנכ"ל השיווק.