X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם רשת אלונית
▪  ▪  ▪

רשת אלונית, רשת חנויות הנוחות של אלון-דור, משיקה בימים אלה שירות טעינה סלולרית בכל 68 סניפי הרשת. השירות, בשיתוף עם חברת cell-time, חברת בת של ריטליקס, יאפשר למשתמשים במכשירים סלולריים לטעון את המכשירים בדקות שיחה, באמצעות הקופות בכל סניפי אלונית.
שירות הטעינה הסלולרית מחליף למעשה את כרטיסי החיוב המסורתיים הנמכרים בקיוסקים השונים. באמצעות השירות החדש, יקיש הקופאי בחנות הנוחות של אלונית את מספר הטלפון על גבי הקופה, והקופה תתקשר למרכז החיוב של חברת הסלולר, אשר תשלח אישור טעינה מודפס על ידי הקופה לידי הלקוח.
לדברי דודי ויסמן, נשיא אלון-דור: "שירות הטעינה הסלולרית בסניפי אלונית עונה כיום על הצורך של כ-30% ממשתמשי הטלפונים הסלולריים בישראל, בהיקף שוק של 1.2 מיליארד שקל בשנה. השירות צפוי לשרת את המתדלקים בתחנות אלון ודור, כמו גם את לקוחות אלונית, ילדים ונוער, חיילים ומגזרים שונים, והינו חלק מהשירותים המתקדמים הניתנים כיום בסניפי אלונית".
לאלונית יתרון יחסי בולט בתחום הטעינה הסלולרית, בשל מיקום הסניפים שלה, חלקם באזורי פריפריה, לעיתים רבות ליד אתרי נופש, טיולים וקיבוצים, בהם לא קיימים נקודות מכירה לכרטיסי חיוב. לפיכך, שירות טעינה סלולרית הינו חיוני ושימושי מאוד במקומות אלה.
רשת אלונית של חברת הדלק אלון-דור, היא החלוצה בתחום חנויות הנוחות בישראל. כיום מונה הרשת 68 חנויות נוחות, המספקות לקונים קניה מהירה של מגוון מוצרים רחב, בשירות מקצועי ונוח.
הרשת נקטה מאז יום הקמת התחנה הראשונה שלה, בגן הצפון לפני כ-11 שנה, באסטרטגיה של פיתוח מתחמים קמעונאיים סמוך לתחנות התדלוק. לדור אלון מיזמים ושיתופי פעולה עם חברות ישראליות ומותגים בינלאומיים בהם, בנוסף לרשת סופר אלונית פועלות בתחנות גם רשת בתי הקפה של סגאפרדו, מסעדות מרשת פיצה האט וברגר קינג.
בחלק מתחנות אלון, כולל המתחם הקמעונאי תמהיל חנויות שהופכות את המקום למעשה למיני קניון לכל המשפחה.
לאלון נסיון בהפעלת חנויות נוחות גם בארה"ב, שם מפעילה החברה (Alon USA) את רשת SEVEN ELEVEN ב-174 תחנות דלק מתוך 1700 התחנות שבבעלותה. אלון ארה"ב הינה הבעלים של חברת SCS, הזכיינית הגדולה ביותר של 7-eleven בארה"ב וצפון אמריקה.
בדומה לכל חברות הדלק הבין לאומיות, רשת "אלונית" מדגישה את הקשר בין החנות למתחם התדלוק. מפעילי ה"אלונית" אחראים על מכירת הדלק בשירות עצמי כמו גם על המכירה בחנות. קשר זה בין התדלוק לחנות יוצר מתחם באחריות ניהולית אחת תוך שירות הלקוחות באסטרטגיה שיווקית אחת בעלת יכולת לקיים מבצעים משולבים בין הדלק לחנות.

תאריך:  29/03/2005   |   עודכן:  29/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il