X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לי ונט
▪  ▪  ▪

חברת לי ונט (ly vent) יוצאת בקמפיין טלוויזיה רחב היקף לקראת חג הפסח.
הקמפיין בהשקעה של כ-1 מיליון דולר יציג את שלל מוצרי החברה תחת הסיסמא: "יופי מעורר קנאה..."
חברת לי ונט (ly vent) המשווקת מוצרי חשמל איטלקיים למטבח, יוצאת בקמפיין רחב לקראת חג הפסח, בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון דולר. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן.
מטרת הקמפיין להעלות את המודעות למוצרי לי ונט בקרב קהלי היעד ובמסגרתו יוצגו שלל מוצרי החברה ביניהם: מקררים, תנורים, מדיחי כלים, קולטי אדים ועוד, תחת הסיסמא: "יופי מעורר קנאה..."
קמפיין הפרסום שיעלה ביום רביעי ה-30.3.05, יכלול פריסת מדיה גדולה ומאסיבית בערוצי הטלוויזיה המסחריים (ערוץ 2 וערוץ 10 ) וילווה בפרסום מודעות צבע בעיתונות היומית,
ובמגזינים, תוך פעילות בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
תשדיר הפרסומת יציג זוג המתארח אצל חברים בביתם המעוצב. האורחת נכנסת למטבח וסוקרת בקנאה את מוצרי החשמל של חברת לי ונט המפארים את המטבח.
אט אט מאבדת האורחת את עשתונותיה ושורטת את כל מוצרי החשמל מתוך קנאה בלתי נשלטת...
אלי ששון, מנכ"ל חברת קנט- לי, המשווקת את מוצרי לי ונט, מסר כי: " מוצריה של חברת לי ונט הינם מהמובילים בתחום מכשירי החשמל למטבח. מטרת קמפיין הפרסום היא להעביר לצרכן את המסר כי ב- לי ונט לא רק היופי מעורר קנאה אלא גם המחיר ולקראת פסח יוצאו לצרכן מחירים אטרקטיביים על כל מוצרי החשמל למטבח".
קרדטים: מנהל קריאיטיב - תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור - קלאודיה גולדינברג, קופי - אליעד (דידי) פרידמן, סופרוויזרית - דפנה עגן, תקציבאית - אורית כהן.

תאריך:  30/03/2005   |   עודכן:  30/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il